Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju Reprezentacja z własnym logiem
11.07.2013 09:45

Reprezentacja z własnym logiem

Reprezentacja Polski w Futbolu Amerykańskim otrzymała własny logotyp. Debiut identyfikacji wizualnej zaplanowano na wrzesień bieżącego roku.

Redakcja Sport Marketing
Udostępnij
Reprezentacja z własnym logiem

\"\"
14 września w Warszawie, Polska podejmować będzie Holandię. Wóczas pierwszy raz na koszulkach zawodników pojawi się logo kadry narodowej.

– Zaprojektowanie nowego logo dla PLFA było nie lada wyzwaniem, bo należało w uproszony sposób przedstawić dynamikę sportu wraz z jej bardziej oficjalnym, dostojnym wizerunkiem nawiązującym do herbu narodowego. Jako że sam uprawiałem kiedyś sport, było to zadanie dla mnie bardzo ekscytujące, ponieważ zawsze chciałem uczestniczyć w projektowaniu tożsamości wizualnej drużyn sportowych – a zaprojektowanie logo dla Reprezentacji było wręcz zaszczytem. Mam nadzieję że znak ten będzie służył naszej drużynie przez długie lata, a zawodnicy dumnie będą nosili logo na swoich uniformach – skomentował Wojciech Polak, autor logo.

– Podstawą znaku jest tarcza o ostrych liniach zdecydowanych kształtach, nawiązująca bezpośrednio symboliką do tarczy w herbie narodowym. Tarcza została przechylona lekko w prawą stronę a orzeł skierowany w odwrotną stronę niż w herbie. Ma to podkreślić dynamizm i energię z którą wiąże się futbol amerykański – dodał Polak.

amerykanski futbol logo plfa polak
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Więcej Z kraju

Z kraju

Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę

W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów! Redakcja Sport Marketing
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
Sławomir Szmal, prezes ZPRP
Artykuły Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw Marcin Długosz
Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu
Z kraju Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}