Kto najbardziej chodliwym piłkarzem?



Badanie przeprowadzono z wykorzystaniem czynnika Celebrity DBI, który mierzy postrzeganie 6500 ludzi na trzynastu rynkach międzynarodowych. Reasumując, reprezentują oni poglądy ponad 1,5 miliarda osób.
W taki sposób powstała lista dziesięciu zawodników, którzy cechują się największą wartością marketingową. Innymi słowy, są najbardziej chodliwym, piłkarskim towarem.
10. |
Thierry Henry (New York Red Bulls, Francja) / współczynnik DBI: 57,56 / globalna świadomość: 51,62% / Facebook: 16 milionów / Twitter: 300 tysięcy
|
9. |
Zlatan Ibrahimović (Paris Saint-Germain, Szwecja) / 59,07 / 55,81% / 15 milionów / milion
|
8. |
Iker Casillas (Real Madryt, Hiszpania) / 59,09 / 49,43% / 18 milionów / milion
|
7. |
Neymar (FC Barcelona, Brazylia) / 59,36 / 53,33% / 22 miliony / 11 milionów
|
6. |
Andres Iniesta (FC Barcelona, Hiszpania) / 59,47 / 52,82% / 20 milionów / 9 milionów
|
5. |
Wayne Rooney (Manchester United, Anglia) / 59,47 / 55,82% / 20 milionów / 9 milionów
|
4. |
Fernando Torres (Chelsea FC, Hiszpania) / 62,69 / 59,64% / 3 miliony / 2 miliony
|
3. |
Gerard Pique (FC Barcelona, Hiszpania) / 62,90 / 58,08% / 12 milionów / 8 milionów
|
2. |
Lionel Messi (FC Barcelona, Argentyna) / 75,87 / 76,07% / 57 milionów / 2 miliony (nieaktywne)
|
1. |
Cristiano Ronaldo (Real Madryt, Portugalia) / 79,49 / 83,87% / 82 miliony / 26 milionów
|