16.01.2025 18:32

AdConference – jak działać na rynku reklamy i marketingu?

"Najpierw trzeba wiedzieć, co zrobić. Potem trzeba ustalić, jak to się zrobi" – to hasło, które może być myślą przewodnią AdConference. Wydarzenie odbędzie się 25 stycznia w Grodzisku Mazowieckim. Partnerem medialnym eventu jest portal SportMarketing.pl.

AdConference - jak działać na rynku reklamy i marketingu?

Droga klubu sportowego do profesjonalizacji działań na rynku reklamy i marketingu nie jest serią przypadkowych zdarzeń. Duże światowe, ale także polskie marki udowadniają, że jest to proces, opierający się na świadomości, wiedzy i pracy u podstaw. Organizatorzy wydarzenia oferują uczestnikom świadomość i wiedzę, którą przekażą eksperci. To pozwoli określić jasne cele, które później, dzięki ciężkiej pracy uczestników, pozostaje realizować.

Jednym z prelegentów będzie Gonçalo Feio, trener Legii Warszawa. Z kolei o pracy nad motoryką opowie Radosław Gwiazda, trener przygotowania fizycznego w reprezentacji Polski.

Wydarzenie odbędzie się 25 stycznia w Hali CAiIS w Grodzisku Mazowieckim. Udział w konferencji kosztuje 350 złotych, a do grona uczestników można dołączyć na stronie internetowej www.adconf.pl/store

Program konferencji

8:30-9:00 – Rejestracja, powitalna kawa

9:00-9:10 – Rozpoczęcie konferencji

9:15-10:00 – Klub i Akademia – jedna struktura czy dwa odrębne byty? – dyskusja

10:05- 10:50 – Fenomen Pogoni Grodzisk Mazowiecki. Wizja długofalowa czy wynik sportowy “na już”?

11:15-12:00 – Trener pierwszego zespołu czy trener całego klubu? – Goncalo Feio, trener Legii Warszawa

12:05- 12:45 – Jak zdobyć finansowanie na działalność klubu? – możliwości AdSports.

13:15-14:00 – Podstawy działalności szkółki piłkarskiej 

14:00- 14:45 – Przygotowanie motoryczne w praktyce – identyfikacja i wykorzystanie elementów, które determinują sukces sportowy – Radosław Gwiazda, Trener przygotowania motorycznego reprezentacji Polski

14:50-15:30 – Nowe technologie czy szkolenie “na nos”?

15:35-16:20 – Psychologia w sporcie, nie tylko dla zawodników.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing