ZPC Flis sponsorem tytularnym Trybuny Rodzinnej Legii Warszawa
Legia Warszawa i marka Flis kontynuują i rozwijają dotychczasową współpracę. Po udanej roli partnera spotkań z piłkarzami, Flis zostaje pierwszym w historii sponsorem tytularnym całej Trybuny Rodzinnej, która od lat jest miejscem piłkarskich emocji dla dzieci i rodziców.
Trybuna Rodzinna Legii Warszawa to miejsce, w którym najmłodsi kibice wspólnie z rodzicami mogą przeżywać sportowe emocje w bezpiecznej i radosnej atmosferze. Tylko w minionym sezonie stadion odwiedziło ponad 113 tysięcy nowych fanów, a wśród nich wielu Trybunę Rodzinną. To właśnie tam, dzięki wyjątkowej otoczce meczu, przeżywali swoje pierwsze chwile na Łazienkowskiej.
Jaki cel przyświeca klubowi?
Dzięki rozszerzeniu współpracy Legia chce jeszcze bardziej angażować kibiców – poprzez dodatkowe aktywacje, konkursy, rodzinne zabawy oraz zdrowe przekąski oferowane przez firmę Flis. Warszawianom zależy, by budować pozytywną i rodzinną atmosferę do kibicowania, aby dni meczowe były momentami wspomnień dla młodego pokolenia kibiców i ich rodzin.
– Od lat, na każdym meczu budujemy wyjątkowe doświadczenia dla naszych kibiców, w tym na Trybunie Rodzinnej. To w końcu miejsce, gdzie dorastają kolejne pokolenia Legionistów. Dlatego ogromnie cieszymy się, że firma Flis zdecydowała się zostać pierwszym w historii sponsorem tytularnym tej trybuny. Naszym wspólnym celem jest stałe rozwijanie atrakcji dla rodzin i angażowanie zarówno najmłodszych kibiców, jak i ich rodziców, aby każdy mecz na Łazienkowskiej był niezapomnianym przeżyciem. Z ZPC Flis będziemy rozwijać kolejne inicjatywy, które pozwolą jeszcze lepiej łączyć piłkarskie emocje z rodzinną atmosferą –mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.
Firma ZPC Flis jest silnym producentem wafli, rurek nie tylko w kraju ale i za granicą. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2027 roku.