Oglądalność El Clasico. Zdecydowana przewaga jednej stacji
Hiszpański klasyk zakończył się efektowną goleadą. Zwycięstwo 4:3 Barcelony nad Realem Madryt w istocie przesądza losy tytułu mistrza Hiszpanii, a którą stację częściej wybierali polscy widzowie: Eleven Sports czy Canal+Sport?

Dużo materiałów
Przypomnijmy, że Eleven Sports poświęciło starciu hiszpańskich gigantów futbolu pięć godzin relacji na żywo. Wśród jego atrakcji znalazły się między innymi reportaże o Danim Carvajalu i Andrésie Inieście, materiały na temat Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego i Lamine’a Yamala, wywiady z Santiago Canizaresem, Steve’em McManamanem, Luisem Garcíą i Krzysztofem Piątkiem oraz wyjątkowa sonda przeprowadzona wśród kibiców Realu Madryt.
Atmosferę panującą w Barcelonie przybliżali widzom obecni na miejscu Maja Strzelczyk, Łukasz Wiśniowski, Marcin Gazda, Mateusz Majak, Maciej Kruk i Piotr Urban. W studiu pomeczowym kibice mogli zapoznać się z analizami ekspertów i wysłuchać wypowiedzi bohaterów widowiska.
Jak wyglądała relacja w Canal+?
Transmisja meczu rozpoczęła się o 16:10 na antenie Canal+ Sport i w serwisie streamingowym Canal+. Mecz poprzedziło też specjalne studio, które wystartowało o godz. 14:30. Po zakończeniu spotkania widzowie mogli zobaczyć pomeczowe analizy.
Niedzielne El Clasico w Canal+ Sport i serwisie streamingowym Canal+ skomentowali Michał Mirtut i Tomasz Ćwiąkała. Studio w Warszawie poprowadził Remigiusz Kula, a jego gośćmi byli: Bartłomiej Pawłowski, Radosław Majdan, Piotr Laboga i Adam Szała, który zajął się szczegółową analizą gry Barcelony i Realu. Było też specjalne wyjazdowe studio w Katalonii, gdzie sytuację z miejsca wydarzeń relacjonowali Jakub Kręcidło i Cezary Wilk.
Dyrektor Eleven Sports, Patryk, Mirosławski, pochwalił się oglądalnością, która jest bardzo korzystna dla jego stacji.
Tym razem bez rekordu
Łączna średnia oglądalność TV starcia FC Barcelona – Real Madryt wyniosła 676 tys., a 409 tys. to widzowie Eleven Sports. Rekord oglądalności El Clásico w LaLiga odnotowano październiku 2024 r. – 1,04 mln widzów.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Media
Kanadyjski weekend z F1 oraz finał baraży o awans do LaLiga w Eleven Sports
W nadchodzący weekend widzowie Eleven Sports będą emocjonować się zmaganiami kierowców Formula 1 o Grand Prix Kanady. Zaplanowano łącznie kilkanaście godzin transmisji, na które złożą się trzy sesje treningowe, kwalifikacje, parada kierowców i wieńczący rywalizację wyścig. Kibice piłkarscy mogą szykować się na relację na żywo z finału baraży o awans…
![Mateusz Juza: Komentator jest kibicem, który dostaje pieniądze za to, co robi [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/Mateusz-Juza-1.jpg)


