TVP Sport jest najchętniej cytowane wśród mediów sportowych
Instytut Monitorowania Mediów przygotował raport, w którym zostały uwzględnione najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Ten dokument wiele mówi o rynku medialnym w Polsce jeśli chodzi o redakcje sportowe.

W rankingu najczęściej cytowanych tytułów sportowych w lutego pierwsze miejsce zajął TVP Sport, awansując o 3 pozycje i osiągając wynik 1,1 tys. wzmianek. Drugie miejsce zajął serwis Meczyki z 834 wzmiankami. Na trzecim miejscu uplasował się „Przegląd Sportowy” z wynikiem 669 cytowań.

Mimo że Meczyki, czyli medium stosunkowo nowe, przebijające się w ostatnich latach do świadomości kibiców, zyskuje coraz bardziej, to jeśli chodzi o rzetelność, która przekłada się na liczbę cytowanych materiałów, TVP Sport może poszczycić się pozycją lidera na rynku mediów sportowych w naszym kraju. Zajmujące kolejne miejsca Przegląd Sportowy, Eurosport i Sportowe Fakty WP to redakcje, które są klasyfikowane w kolejnych raportach. To oznacza, że pod tym względem sytuacja w polskich mediach jest dość stabilna i nie ulega nagłym wahaniom, gwałtownym zmianom.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Media
Mateusz Juza: Komentator jest kibicem, który dostaje pieniądze za to, co robi [WYWIAD]
Mateusz Juza, który przygodę z dziennikarstwem zaczynał w Radiu Gol, w ostatnich latach dał się poznać jako komentator w znanych stacjach takich jak: Eurosport, TVP Sport, Viaplay. W rozmowie ze SportMarketing.pl mówi m.in. o swoich sportowych pasjach: Bundeslidze i piłce ręcznej. Odsłania też kulisy pracy komentatora i reportera.![Mateusz Juza: Komentator jest kibicem, który dostaje pieniądze za to, co robi [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/Mateusz-Juza-1.jpg)



