30.05.2025 07:51

Chelsea reklamuje… Nałęczowiankę

Piłkarze i kibice Chelsea świętują triumf w finale Ligi Konferencji we Wrocławiu. The Blues w przekonującym stylu pokonali Real Betis 4:1. Podczas świętowania nieoczekiwanie pojawił się polski akcent.

Chelsea reklamuje… Nałęczowiankę

Niespodziewanie polska firma jest promowana w mediach społecznościowych londyńskiego klubu. Oficjalne konto londyńczyków opublikowało zdjęcie pucharu za wygranie Ligi Konferencji, a obok widzimy butelkę wody. Rzecz w tym, że jest to… reklama polskiej firmy.

Ciekawa koncepcja marketingowa

Co ciekawe, Nałęczowianka, jako marka naturalnej wody mineralnej, aktywnie łączy się ze sportem i zdrowym stylem życia w ramach swojej strategii marketingowej. Oto główne obszary, w których marka ma związek ze sportem:

  • Hasło marki: „Naturalnie aktywna” – zachęca do codziennej aktywności.
  • Kampania „Witalna Nałęczowianka” – promuje zdrowie i nawodnienie jako podstawę sportowej i codziennej formy.

Marka współpracowała z ekspertami ds. zdrowia i dietetyki, podkreślając znaczenie nawodnienia:

  • Woda jako kluczowy element regeneracji po treningu
  • Kampanie informacyjne o roli nawodnienia w uprawianiu sportu i utrzymaniu energii
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing