Chelsea reklamuje… Nałęczowiankę
Piłkarze i kibice Chelsea świętują triumf w finale Ligi Konferencji we Wrocławiu. The Blues w przekonującym stylu pokonali Real Betis 4:1. Podczas świętowania nieoczekiwanie pojawił się polski akcent.

Niespodziewanie polska firma jest promowana w mediach społecznościowych londyńskiego klubu. Oficjalne konto londyńczyków opublikowało zdjęcie pucharu za wygranie Ligi Konferencji, a obok widzimy butelkę wody. Rzecz w tym, że jest to… reklama polskiej firmy.
Ciekawa koncepcja marketingowa
Co ciekawe, Nałęczowianka, jako marka naturalnej wody mineralnej, aktywnie łączy się ze sportem i zdrowym stylem życia w ramach swojej strategii marketingowej. Oto główne obszary, w których marka ma związek ze sportem:
- Hasło marki: „Naturalnie aktywna” – zachęca do codziennej aktywności.
- Kampania „Witalna Nałęczowianka” – promuje zdrowie i nawodnienie jako podstawę sportowej i codziennej formy.
Marka współpracowała z ekspertami ds. zdrowia i dietetyki, podkreślając znaczenie nawodnienia:
- Woda jako kluczowy element regeneracji po treningu
- Kampanie informacyjne o roli nawodnienia w uprawianiu sportu i utrzymaniu energii

Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
„Znaczy, że chcesz”. Nowa kampania 4F
W nowej kampanii 4F widzimy, jak silny jest opór i determinacja, by trenować i osiągać swoje cele w sporcie. Wysiłek może wiązać się nawet z bólem, ale jeśli jest pewien cel, należy go zrealizować.


![Marcin Janicki: Kluby Betclic 1 Ligi otrzymały 1,3 mln zł więcej względem sezonu 2023/24 [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2024/12/Marcin-Janicki-0-1-768x512.jpg)
