Moda na Wisłę Kraków. Wartość medialna i oglądalność idą w górę
Wisła Kraków jest niekwestionowaną marką w polskiej piłce. Mimo że obecnie Biała Gwiazda musi rywalizować w Betclic 1 lidze, a nie w PKO BP Ekstraklasie, to wciąż cieszy się zainteresowaniem kibiców.

Wisła Kraków po dwóch tygodniach obozu przygotowawczego w Turcji wróciła do Polski. Teraz przez dwa tygodnie piłkarze ze stolicy Małopolski mają przygotowywać się do startu rundy wiosennej Betclic 1 Ligi w kraju. A w międzyczasie klub pochwalił się dobrymi dla siebie wskaźnikami.
Medialne podsumowanie grudnia:
Wartość medialna Wisły Kraków wzrosła o 25% względem sezonu 23/24 (dane nie uwzględniają pucharów);
Oglądalność TV wzrosła o 81,53% względem sezonu 23/24;
Ekspozycja medialna Sponsora Strategicznego TEXOM wzrosła o 34,27% względem Sponsora Strategicznego z sezonu 23/24.
W zasadzie otrzymaliśmy twarde dane, które jasno dowodzą, jak ogromny jest potencjał marketingowy Wisły Kraków. Nie ma aż tak dużego znaczenia, w jakich rozgrywkach Biała Gwiazda rywalizuje, ponieważ jej siła przyciągania kibiców jest niezwykła.
