17.01.2025 11:17

Newcastle United idzie jak burza, a InPost ma coraz więcej aktywacji z udziałem Srok

Niedawno InPost przygotował branding paczkomatu w Srokowie (woj. warmińsko-mazurskie), by oddać hołd drużynie występującej w angielskiej Premier League – Newcastle United, której jest oficjalnym partnerem.

Newcastle United idzie jak burza, a InPost ma coraz więcej aktywacji z udziałem Srok

Newcastle idzie jak burza. Drużyna, która potrafiła wyeliminować na The Emirates Arsenal w Pucharze Ligi Angielskiej, nie zatrzymuje się także w zmaganiach ligowych. Z pewnością ma to swoją wymowę, że Sroki notują serię dziewięciu zwycięstw z rzędu. Obecnie są tuż za podium w piekielnie mocnej Premier League, plasują się na czwartej pozycji, czyli w Big Four.

Jak forma strzelecka napastnika pomaga marce InPost?

Znakomite rezultaty Newcastle są w dużej mierze zasługą niesamowitej skuteczności snajpera tego zespołu, czyli Alexandra Isaka, który strzela gola za golem w ostatnich tygodniach i jest w życiowej formie. W wygranym 3:0 meczu z Wolverhampton Szwed dwa razy trafił do siatki, a po zdobyciu jednej z tych bramek na bandach LED wyświetlało się logo InPost, co niewątpliwie sprzyja popularyzacji marki na Wyspach i buduje ekwiwalent reklamowy.

Prolongata na kolejne lata

InPost nie ukrywa dumy z tego powodu, że jest sponsorem Newcastle United i zaznacza, że ostatnio doszło do przedłużenia umowy z angielskim klubem o kolejne lata. Zobaczmy, w jaki sposób to ogłoszono: 

Polski akcent w Srokowie

Z przymrużeniem oka można stwierdzić, że specjalny paczkomat poświęcony Newcastle United, który znajduje się w Srokowie, przynosi szczęście drużynie z Premier League. Dowód? Okazuje się, że po tym jak został tam umieszczony, zespół Eddiego Howe’a nie doznał ani jednej porażki.

Projekt społeczny w Newcastle

Dodajmy, że pod koniec ubiegłego roku InPost zrealizował projekt społeczny związany z projektem okleiny paczkomatu w Newcastle. Były to działania realizowane przez InPost UK we współpracy z klubem oraz Newcastle United Foundation, a za realizację tego przedsięwzięcia odpowiadały dzieci z lokalnej szkoły. Można uznać tę inicjatywę za kolejny krok w stronę rozbudowy międzynarodowego marketingu ze strony marki InPost.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski