STS działa z rozmachem. Oferuje wiele akcji marketingowych
Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS, przedstawił ostatnie akcje marketingowe STS. STS, który współpracuje z klubami PKO BP Ekstraklasy, a także z reprezentacją Polski, oferuje wiele ciekawych akcji. Dzięki nim zyskują kluby, reprezentacja oraz kibice.
RTM-ową komunikację na bandach LED sponsorowanych przez STS S.A. klubów punktowo wykorzystano już od dłuższego czasu. Jednak teraz – zgodnie z hasłem towarzyszącym marce, czyli hasztag#BARDZIEJ – zrobiono to właśnie BARDZIEJ, czyli w tym przypadku regularnie, znacznie częściej i na większą skalę. W kreacjach reklamowych STS stawia na zabawę słowem oraz odniesienia i nawiązania do bieżących wydarzeń.
I tak podczas meczu Polska – Szkocja na PGE Narodowy użyto hasła „𝗡𝗶𝗲 𝗸𝗶𝗯𝗶𝗰𝘂𝗷𝗲𝗺𝘆 𝘄 𝗸𝗿𝗮𝘁𝗸ę. 𝗞𝗶𝗯𝗶𝗰𝘂𝗷𝗲𝗺𝘆 𝗕𝗮𝗿𝗱𝘇i𝗲𝗷.” – nawiązując do symbolu Szkocji (krata) oraz używając CTA do kibicowania reprezentacji mimo słabszych wyników w ostatnim czasie.
Z kolei podczas spotkania Widzew Łódź S.A. z Zagłębiem Lubin na bandach LED kibice mogli zobaczyć „𝗡𝗼𝘄𝗲 𝗸𝗼𝘀𝘇𝘂𝗹𝗸𝗶 𝗥𝗧𝗦? hasztag#𝗣𝗼𝘄ó𝗱𝗗𝗼𝗗𝘂𝗺𝘆”, czyli komunikat nawiązujący do trzeciego kompletu strojów, który ujrzał światło dzienne kilka dni wcześniej oraz do klubowego hasztagu. „𝗠𝗲𝗱𝗮𝗹𝗶𝗸𝗶 𝘁𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀𝘇𝗲 𝗼𝗱 𝗦𝘁𝗮𝗹𝗶” – to hasło, które zastosowano podczas meczu Raków Częstochowa ze Stalą Mielec – zabawa słowna odwołująca się do przydomka Rakowa i nazwy drużyny przeciwnej.
W podobny sposób w ostatnich tygodniach komunikowano to także na meczach Pogoń Szczecin i Korona S.A. STS już pracuje nad kolejnymi kreacjami dla klubów, których jest partnerem.
Adrian Janiuk
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.