„W przesyłkach i na boisku liczą się odbiory” – spot InPostu z udziałem gwiazdy Premier League
W grudniu 2023 roku InPost został oficjalnym partnerem Newcastle United. drużyny z aspiracjami, która gra w Premier League. Teraz w spocie polskiej firmy wystąpili trzej piłkarze Srok – Lewis Hall, Tino Livramento i przede wszystkim gwiazda środka pola, reprezentant Brazylii – Bruno Guimarães. InPost, decydując się na współpracę z Newcastle, działał z myślą o wejściu […]
W grudniu 2023 roku InPost został oficjalnym partnerem Newcastle United. drużyny z aspiracjami, która gra w Premier League. Teraz w spocie polskiej firmy wystąpili trzej piłkarze Srok – Lewis Hall, Tino Livramento i przede wszystkim gwiazda środka pola, reprezentant Brazylii – Bruno Guimarães.
InPost, decydując się na współpracę z Newcastle, działał z myślą o wejściu na rynek brytyjski, czyli drugi, zaraz po Polsce, największy dla tej firmy pod względem liczby funkcjonujących paczkomatów. Na Wyspach jest już ich ponad 5 tysięcy.
W przesyłkach oraz na boisku liczą się odbiory i trafianie do celu 😎 Razem z @NUFC nie możemy się doczekać nowego sezonu i tego, co razem Wam dostarczymy 🖤🤍 pic.twitter.com/qEnZyeAwk5
— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) August 7, 2024
Bruno Guimarães to pomocnik totalny, piłkarz niezwykle wszechstronny, który potrafi zagrać naprawdę kreatywnie, ale jednocześnie jest znany z waleczności, notuje sporo odbiorów. I właśnie tę kwestię zręcznie wykorzystali twórcy materiału, który zamieściliśmy powyżej. A w nagraniu widzimy, jak Brazylijczyk posyła długie, precyzyjne podanie do Aleksandra Isaka, napastnika swojej drużyny, w meczu z Manchesterem City, natomiast ostatnim akcentem jest gol Bruno strzelony w rywalizacji z Burnley.
InPost oferuje dostawy do paczkomatów w całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minit spacerem do najbliższej maszyny InPost. Partnerstwo z Newcastle daje firmie możliwość szybkiego rozwoju w północno-wschodnim rejonie kraju, a tym samym opcję zwiększenia bazy klientów do ponad dwóch milionów.
fot. InPost
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.