Oshee zaczyna współpracę z… drużyną Maty
Mata już wielokrotnie promował swoją drużynę, w tym podczas spotkania z Davidem Alabą. Teraz LKS Tajfun znowu zyskuje marketingowo dzięki współpracy z popularną marką napojów. Od 31 lipca w sklepach jest nowy produkt w ofercie Oshee. https://twitter.com/TurtleHype4/status/1818603864737595460 5% ze sprzedaży napojów trafia na rozwój klubu w drodze po mistrzostw Polski w 2040 roku – z […]
Mata już wielokrotnie promował swoją drużynę, w tym podczas spotkania z Davidem Alabą. Teraz LKS Tajfun znowu zyskuje marketingowo dzięki współpracy z popularną marką napojów.
Od 31 lipca w sklepach jest nowy produkt w ofercie Oshee.
https://twitter.com/TurtleHype4/status/1818603864737595460
5% ze sprzedaży napojów trafia na rozwój klubu w drodze po mistrzostw Polski w 2040 roku – z przymrużeniem oka taki cel postawił sobie zespół Maty.
fot. Oshee World
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.