Oshee zaczyna współpracę z… drużyną Maty
Mata już wielokrotnie promował swoją drużynę, w tym podczas spotkania z Davidem Alabą. Teraz LKS Tajfun znowu zyskuje marketingowo dzięki współpracy z popularną marką napojów. Od 31 lipca w sklepach jest nowy produkt w ofercie Oshee. https://twitter.com/TurtleHype4/status/1818603864737595460 5% ze sprzedaży napojów trafia na rozwój klubu w drodze po mistrzostw Polski w 2040 roku – z […]
Mata już wielokrotnie promował swoją drużynę, w tym podczas spotkania z Davidem Alabą. Teraz LKS Tajfun znowu zyskuje marketingowo dzięki współpracy z popularną marką napojów.
Od 31 lipca w sklepach jest nowy produkt w ofercie Oshee.
https://twitter.com/TurtleHype4/status/1818603864737595460
5% ze sprzedaży napojów trafia na rozwój klubu w drodze po mistrzostw Polski w 2040 roku – z przymrużeniem oka taki cel postawił sobie zespół Maty.
fot. Oshee World
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Cracovia zaprezentowała herb z okazji 120-lecia założenia klubu
Tak doniosły jubileusz wymaga wyjątkowej oprawy. Cracovia chce, aby rok 2026 stał się symbolem połączenia klubowej tradycji z wyzwaniami przyszłości. Ten historyczny czas „Pasy” zamierzają świętować wprowadzeniem okolicznościowego emblematu, który jest hołdem dla ich tożsamości.