InPost partnerem fundacji „Graj z Głową”
W ramach współpracy InPost razem z fundacją „Graj z Głową” będą organizować pomoc psychologiczną dla sportowców, ich bliskich i trenerów. Te inicjatywy mają obalać stereotypy – dowieść, że sportowcy i trenerzy nie powinni bać się psychologów w szatni. – Wspierając Fundację Graj z Głową, chcemy podkreślić wagę zdrowia psychicznego wśród sportowców, którzy często mierzą się […]
W ramach współpracy InPost razem z fundacją „Graj z Głową” będą organizować pomoc psychologiczną dla sportowców, ich bliskich i trenerów. Te inicjatywy mają obalać stereotypy – dowieść, że sportowcy i trenerzy nie powinni bać się psychologów w szatni.
– Wspierając Fundację Graj z Głową, chcemy podkreślić wagę zdrowia psychicznego wśród sportowców, którzy często mierzą się z ogromną presją ze strony otoczenia i zostają sami, bez wsparcia, ze swoimi problemami i kryzysami. Bardzo się cieszę na tę współpracę, ponieważ wpisuje się ona nie tylko w realizację naszych celów, ale promuje dobre praktyki dotyczące zdrowia psychicznego w sporcie – mówi PhD Kamila Solon-Serek, kierowniczka zespołu komunikacji i projektów ESG w InPost.
Szereg inwestycji
InPost Group mocno inwestuje w sport – w tym roku została partnerem Tour de France, jest strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz oficjalnym partnerem Newcastle United, a także od lat wspiera InPost Sport Team, czyli grupę utalentowanych lekkoatletów.
fot. InPost
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.