Nieudany eksperyment Stali Mielec z AI
Stal Mielec przygotowała w mediach społecznościowych grafikę, która ma promować zakład mięsny Dobrowolscy. Sęk w tym, że taka zabawa nie przypadła do gustu kibicom.

Popatrzmy na nietypową reklamę zamieszczoną na portalu X przez klub z Mielca.
[Reklama]
Rusza nowy sezon! Jeszcze więcej emocji i jeszcze więcej dobrego smaku!🫶
Dobrowolscy zapraszają do ponownego kibicowania ze smakiem.
🤍💙 pic.twitter.com/AMorf1zGhl— FKS Stal Mielec (@FksStalMielec) July 22, 2024
Kibice nie pozostawili suchej nitki na pomysłodawcach. „Ze smakiem można było zapłacić jakiemuś początkującemu grafikowi zamiast używać AI” – ironizuje jeden z fanów. „Was nie stać na grafika, że używacie lekko podrasowanego AI?” – zastanawia się kolejny użytkownik. Rzeczywiście, pomysł chyba nie wypalił…
fot. Stal Mielec/MOSiR Mielec

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Bilety na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata za 4 dolary. Desperacja FIFA
Najnowsze próby FIFA, mające na celu wypełnienie Hard Rock Stadium na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata, pomiędzy Interem Miami a egipską drużyną Al-Ahly obejmują oferowanie studentom z lokalnej uczelni pojedynczego biletu za 20 dolarów, z obietnicą otrzymania do czterech bezpłatnych wejściówek.



![Krzysztof Gońka: Kort do padla w centrum Warszawy to strzał w dziesiątkę [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/padel-1-768x512.jpg)