Znaczny progres agencji Roberta Lewandowskiego
W ubiegłym roku agencja marketingowa Stor9_, której właścicielem jest Robert Lewandowski, zanotowała wzrost przychodów o 73 proc. do 23,91 mln zł. Wygenerowała też zysk netto ponad trzykrotnie większy niż poprzednio.
Agencja Stor9_, która funkcjonuje od połowy 2017 roku, w ubiegłym roku miała rekordowe przychody w swojej historii. Jeśli spojrzymy na wyniki rok do roku, to zauważymy, że nastąpił wzrost z 13,81 do 23,91 mln zł. Początkowo firma współpracowała w aspekcie marketingowym z Robertem i Anną Lewandowskimi, z czasem nawiązała taką samą współpracę również z Małgorzatą Kożuchowską i Hubertem Hurkaczem. Rok temu Lewandowscy zdecydowali się na kooperację z nową marką – rowerów Storm. Stor9_ może pochwalić się też projektami m.in. dla Sephory, Fonixa, Martini i delio.
Patrząc na ubiegły rok, należy zaznaczyć, że koszty operacyjne agencji wzrosły o 70,8 proc. do 23,12 mln zł, natomiast wydatki na usługi obce – z 10,86 do 18,73 mln zł. Zauważalny jest także wzrost kosztów wynagrodzeń – z 2,07 do 3,09 mln zł, a ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń pracowniczych – z 235,8 do 260,4 tys. zł. W ub.r. Stor9_ zatrudniała średnio dziewięciu pracowników etatowych. Od jesieni 2022 roku Agnieszka Zielińska zarządza nowym przedsięwzięciem – domem produkcyjnym 9Production.
Kto ma udziały w Stor9_
Wirtualne Media podają: „Koszty zużycia materiałów i energii zwiększyły się ze 192 do 437,2 tys. zł, a te określone jako pozostałe – ze 174,1 do 592,8 tys. zł. Na poziomie sprzedażowym brutto zysk Stor9_ poszedł w górę z 274,3 do 796,1 tys. zł, a w ujęciu netto – ze 137,4 do 491,7 tys. zł. W ub.r. agencja zapłaciła 241,1 tys. zł podatku dochodowego, wobec 81,7 tys. zł rok wcześniej. 70 proc. udziałów Stor9_ ma spółka 5in9 Global, której właścicielem jest Robert Lewandowski, a 30 proc. – Tomasz Zawiślak, od lat bliski współpracownik piłkarza. Zeszłoroczny zysk netto postanowili przeznaczyć na kapitał zapasowy agencji„.
fot. PressFocus
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.