Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickersa
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickersa, w której wystąpiły gwiazdy światowego futbolu, piłkarze Realu Madryt i Arsenalu: Luka Modrić i Bukayo Saka. Chęć uniknięcia „przypałów” Dwaj znani piłkarze i Snickers® chcą oswoić „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka […]
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickersa, w której wystąpiły gwiazdy światowego futbolu, piłkarze Realu Madryt i Arsenalu: Luka Modrić i Bukayo Saka.
Chęć uniknięcia „przypałów”
Dwaj znani piłkarze i Snickers® chcą oswoić „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka dzieli się sportowymi emocjami i
prowadzi szeroko zakrojoną wizerunkową kampanię digitalową.
Specjalny spot reklamowy
Elementem kampanii jest spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient, który jest strzyżony, jest jednocześnie głęboko pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. W momencie, gdy pada gol dla jego drużyny, wyskakuje z ekscytacją z fotela. W efekcie fryzjer niefortunnie obcina mu pasmo włosów. „Przypał” kwituje pracownik grany przez Bukayo Saka. Rozwiązanie w postaci batona Snickers wręcza asystent fryzjera – czyli Luka Modrić. Finał jest zgodny z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers!
Przesłanie spotu
– Wiemy, że kibicom nie zawsze się wszystko udaje, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na takie właśnie sytuacje, a kto lepiej je oceni niż dwa gorące nazwiska ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów piłki do śmiania się ze swoich błędów oraz sięganie po Snickers®, aby poczuć smak satysfakcji i poprawić sobie nastrój w chwilach, gdy chcemy schować głowę w piasek – komentuje Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.
Specjalne formaty wideo
W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w kampanii digital. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie oraz w aplikacji TVP Sport. Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja The&Partnership, a za jej adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.
fot. Snickers
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.