Pogoń Szczecin chwali się frekwencją
Miniony sezon zakończył się dla Pogoni Szczecin ogromnym rozczarowaniem szczególnie w Pucharze Polski. Wydawało się, że ekipa Portowców zdobędzie pierwsze trofeum w historii klubu, tymczasem w meczu finałowym na PGE Narodowym rzutem na taśmę losy rywalizacji odwrócili gracze Wisły Kraków i to oni triumfowali. Jeśli chodzi o ligową rywalizację, to zespół Szczecina na mecie sezonu […]
Miniony sezon zakończył się dla Pogoni Szczecin ogromnym rozczarowaniem szczególnie w Pucharze Polski. Wydawało się, że ekipa Portowców zdobędzie pierwsze trofeum w historii klubu, tymczasem w meczu finałowym na PGE Narodowym rzutem na taśmę losy rywalizacji odwrócili gracze Wisły Kraków i to oni triumfowali. Jeśli chodzi o ligową rywalizację, to zespół Szczecina na mecie sezonu uplasował się na czwartej pozycji.
Grosicki jest w formie
Wciąż w drużynie z województwa zachodniopomorskiego ważną rolę odgrywa rutyniarz z wieloma występami w reprezentacji Polski na koncie, czyli Kamil Grosicki. Zawodnik, który na polskich boiskach w przeszłości występował też z powodzeniem w Jagiellonii Białystok, w minionym sezonie Ekstraklasy był klasą dla siebie. Na niedawnej gali Ekstraklasy skrzydłowy Pogoni otrzymał wyróżnienie dla piłkarza roku. Co ciekawe, dostał je także w poprzednim sezonie. Z pewnością ten zasłużony dla polskiego futbolu weteran jest jedną z postaci, które przyciągają fanów Portowców na stadion.
Ilu kibiców było na stadionie Pogoni?
Pogoń teraz w mediach społecznościowych podaje statystyki frekwencyjne, które mogą zrobić duże wrażenie również na postronnych obserwatorach piłkarskich zmagań w naszym kraju.
Kolejna ciekawostka dla fanów statystyk frekwencyjnych 📊
W sezonie 2023/24 nasz stadion odwiedziło blisko 105 tysięcy osób. Jest to liczba "unikalnych" kibiców, a więc takich, którzy co najmniej raz pojawili się na jednym z 21 spotkań rozegranych przy Twardowskiego 🏟️
Brawa… pic.twitter.com/7YAJZiQOWh
— Pogoń Szczecin (@PogonSzczecin) June 5, 2024
Na pewno w Szczecinie jest moda na piłkę nożną, co może cieszyć także władze klubu.
fot. Facebook Pogoni Szczecin
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.