Aktualności 10 maja 2024

Rexona oficjalnym partnerem Polskiej Siatkówki

Polski Związek Piłki Siatkowej ogłosił kolejną głośną współpracę. Nowym partnerem została Rexona.

Rexona, czyli światowy lider w kategorii produktów służących do higieny osobistej oficjalnie nawiązał współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Od teraz logo tej znanej marki pojawi się na wszystkich obiektach podczas rozgrywek siatkarskich w naszym kraju, licznych materiałach marketingowych, jakie są udostępniane przez związek, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych i oczywiście na stronie internetowej PZPS, która jest chętnie odwiedzana przez kibiców.

Na dodatek Rexona otrzymała w tym momencie możliwość do wykorzystywania wizerunku zawodników i logo PZPS oraz Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. To niewątpliwie bardzo dobry ruch ze strony marki, ponieważ siatkarze są niezwykle lubiani i cenieni przez kibiców. Trzeba tu podkreślić fakt, że nasi reprezentanci już trzykrotnie wygrywali mistrzostwo świata. Najpierw miało to miejsce w 1974 roku, a następnie po długich latach nastąpiła nieuchronna dominacja Polskiej Siatkówki. Biało-Czerwoni byli najlepsi na świecie w 2014 i 2018 roku. Teraz Polacy stają przed wielką szansą walki o triumf na Igrzyskach w Paryżu.

Warto też wspomnieć, że Rexona należy do koncernu Unilever, który jest jednym z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości. Teraz zostaje on partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta współpraca ma podkreślać zaangażowanie wspomnianej marki w rozwój sportu w naszym kraju.

 

fot. Polska Siatkówka