MM Cars Warszawa partnerem motoryzacyjnym IRONMAN Poland
Warszawski oddział MM Cars, będący częścią grupy MM Cars – autoryzowanego dealera marek Jaguar, Land Rover, Alfa Romeo, Fiat, Opel, Peugoet, Citroen, Hyundai, Suzuki, Subaru, Mitsubishi i Maxus - został oficjalnym partnerem motoryzacyjnym imprez triathlonowych IRONMAN Poland.
Grupa MM Cars dostarczy flotę samochodów, które będą wykorzystywane do obsługi i zabezpieczenia zawodów IRONMAN 70.3 w Warszawie, Gdyni i Poznaniu. Organizator zawodów będzie przez najbliższy rok korzystał z samochodów marki Opel także w codziennej pracy.
— Cieszymy się z nawiązania tej współpracy. Uczestnicy zawodów IRONMAN to ludzie z pasją, którzy mają konkretne wymagania i oczekiwania. Szeroka oferta Grupy MM Cars, obejmująca również marki luksusowe, daje szeroki wybór i odpowiada na potrzeby najbardziej wymagającego Klienta. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży daje nam siłę do tworzenia nowych projektów, dzięki którym nasi Klienci mogą zyskać jeszcze więcej — mówi Michał Kwiatkowski, dyrektor operacyjny grupy MM Cars.
Firma MM Cars powstała w 1990 roku. Obecnie jest jednym z największych, autoryzowanych dealerów samochodowych w Polsce. Jako MM Cars Group posiada salony w sześciu lokalizacjach, w takich miastach jak Katowice, Warszawa, Wrocław, Zabrze oraz Lubin. W każdym z salonów posiada też bogatą ofertę finansowania i ubezpieczenia samochodów. Ponadto świadczy kompleksowe usługi w zakresie mechaniki i napraw powypadkowych. Grupa MM Cars w swojej ponad 30-letniej historii została wielokrotnie uhonorowana licznymi nagrodami i wyróżnieniami.
Radości z nawiązania współpracy nie kryje też Michał Drelich, Prezes Zarządu agencji Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN w Polsce i Czechach.

— Podczas zawodów IRONMAN cała uwaga skupiona jest na zawodnikach. Ale nad ich bezpieczeństwem i komfortem czuwa sztab ludzi. To także duże przedsięwzięcie logistyczne. Do obsługi wyścigu potrzebnych jest kilkanaście samochodów osobowych, które przemieszczają się po trasie, dozorując zamknięcie dróg. Grupa MM Cars to sprawdzony i wiarygodny partner, z którym mieliśmy już okazję współpracować przy innych projektach — powiedział Michał Drelich, prezes zarządu Sport Evolution.

fot. materiały prasowe Grupy MM Cars
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.