Aktualności 18 kwietnia 2024

Identyfikacja graficzna PKO BP Ekstraklasy z Golden Muse Awards!

Przygotowana we współpracy Ekstraklasy Live Park, Ekstraklasy SA i dostawcy United Senses odświeżona identyfikacja graficzna widoczna przy meczach najlepszej sportowej ligi w Polsce została uhonorowana zdobyciem Golden Muse Awards.

Z sezonu na sezon mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy nabierają efektowniejszego wymiaru dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Wpływają one na atrakcyjność rozgrywek, co także jest dostrzegane przez niezależnych obserwatorów.

Bardzo cieszymy się z tej nagrody. To kolejny dowód naszej wspólnej pracy przy integracji wizualnej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Chcemy, aby każdy kolejny sezon był unifikowany w wyjątkowy sposób. Już teraz pracujemy nad wprowadzeniem kolejnych niespodzianek dla widzów w następnym sezonie – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży.

Wykorzystanie trendów panujących w Europie przy dbaniu o pełną spójność identyfikacji sprawia, że możliwa jest integracja wszystkich 18 klubów grających w PKO Bank Polski Ekstraklasie z dynamicznym i harmonijnie uporządkowanym systemem wizualnym na wielu platformach. Motyw dźwiękowy w nagrodzonej identyfikacji nawiązywał do elektryzującej atmosfery stadionu, podnosząc ogólną jakość prezentacji. Celem tej zmiany było zwiększenie zaangażowania kibiców, oddając przy tym ich ducha i pasję do polskiego futbolu.

MUSE Creative Awards to międzynarodowa platforma nagród reklamowych, gdzie doceniane są projekty, reklamy i działania w mediach cyfrowych. Nagradzani są artyści, projektanci i profesjonaliści z branży cyfrowej z całego świata.