Kampania adidas Originals. Powrót do przeszłości
W najnowszej kampanii marki możemy zobaczyć “retro 3“. “1000 back” to sentymentalna podróż do modeli butów pierwotnie przeznaczonych do gry w piłkę nożną takich jak Gazelle, Samba, a Spezial do piłki ręcznej. Szybko jednak każdy z nich stał się stałym elementem lifestyle’u.
Adidas łączy poprzez tę kampanię przeszłość i teraźniejszość, które jako całość tworzą niepowtarzalną historię.
Kolekcja butów jest już dostępna od 26 marca w sklepach stacjonarnych i internetowych adidas. Wszystkie modele z “Originals“, które swój początek miały w 20 wieku, a renesans w 21 wieku cały czas cieszą się niesłabnącą popularnością i miłym odbiorem u miłośników sneakersów.
GAZELLE. SAMBA. SPEZIAL. We gave the world an Original. You gave us a thousand back.
Explore adidas Originals – https://t.co/WMT1fzrBkB
#adidasGazelle #adidasSamba #adidasSpezial pic.twitter.com/DbJbRynF4t— adidas Originals (@adidasoriginals) March 26, 2024