VII Kongres Sport Biznes Polska zbliża się wielkimi krokami. Znamy program!
Już 26 marca do Warszawy ponownie zawita najważniejsze święto sportu i biznesu sportowego. Kongresy SBP to cykliczne wydarzenia gromadzące tysiące przedstawicieli środowiska z całego kraju. W programie tegorocznej edycji znajdą się m.in. przyszłość widowisk sportowych, rozwój sportu dzieci i młodzieży czy AI w sporcie.
Firmy sponsorujące sport, reprezentanci organizacji sportowych, samorządów, obiektów, a także branży rozrywkowej. Za sprawą Stowarzyszenia Sport Biznes Polska do stolicy po raz kolejny zjadą czołowi przedstawiciele rynku sportowo-biznesowego z całego kraju. 26 marca podczas siódmej już edycji Kongresu SBP eksperci będą dyskutować nad bieżącymi wyzwaniami, kierunkami rozwoju i możliwościami, jakie przyniosą najbliższe miesiące branży.
Całe środowisko w jednym miejscu
Sztandarowy projekt Sport Biznes Polska wyróżnia przede wszystkim połączenie wszystkich sektorów rynku. Dzięki podziałowi na bloki tematyczne wydarzenie łączy w sobie pięć konferencji branżowych. Podczas jednego dnia uczestnicy mają szansę nie tylko zaczerpnąć wiedzy ze swojej dziedziny, ale również nawiązać kontakty i wymienić się doświadczeniami z reprezentantami pozostałych części ekosystemu sportowego. Jak informują Organizatorzy, aby ułatwić networking, przed rozpoczęciem eventu uczestnicy otrzymają dostęp do dedykowanej platformy umożliwiającej wcześniejsze umówienie spotkań 1:1.
Dyskusje na najwyższym poziomie
Nad częścią merytoryczną wydarzenia czuwa blisko 80-osobowa Rada Programowa SBP. Na uczestników VII edycji Kongresu Sport Biznes Polska jak co roku czeka bogata agenda składająca się z 30 wystąpień w formie prelekcji, paneli dyskusyjnych oraz rozmów One on One.
26 marca spodziewać się można szerokiego przekroju zagadnień w zależności od wybranego bloku tematycznego.
W przededniu dwóch dużych wydarzeń sportowych, w programie nie mogło zabraknąć tematu Igrzysk Europejskich oraz EURO 2024 i tego, jak zaplanować strategię lokalnej komunikacji marki w okresie międzynarodowych imprez.
W agendzie znalazły się również takie kwestie, jak przyszłość widowisk sportowych w ujęciu biznesowym i marketingowym, rozwój sportu dzieci i młodzieży czy wpływ transformacji mediów sportowych na kibiców i sponsorów. Zaproszeni eksperci poruszą także wątek długoterminowych projektów sponsoringowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez sport.
Poznaj pełny program VII Kongresu >>
Nowy obiekt, nowe możliwości
W 2024 Kongres zmienia swoją lokalizację i przenosi się do Hotelu DoubleTree by Hilton na warszawskim Wawrze:
– Każda kolejna edycja Kongresu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W listopadzie gościliśmy ponad 1000 uczestników z Polski i Europy, a w tym roku spodziewamy się jeszcze większej frekwencji. Od początku stawiamy na wysoką jakość, nowy obiekt to również nowe możliwości i większy komfort naszych gości. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska
Marcowemu wydarzeniu towarzyszyć będzie III Gala Sport Biznes Polska. Podczas wieczornej uroczystości Organizatorzy podsumują 2023 rok w branży sportowo-biznesowej, a także uhonorują Statuetkami marki i organizacje najbardziej zasłużone dla rozwoju sportu.
Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.