Trwają zgłoszenia do 51. edycji Mistrzostw Polski dziennikarzy w koszykówce
Już po raz 51. dziennikarze spotykają się w Zakopanem, by w dniach 18-21 marca 2024 roku powalczyć o tytuł najlepszej koszykarskiej ekipy podczas turnieju ORLEN Media Cup 2024. Mistrzostwa Polski broni zespół Życia Warszawy.
Jest to jeden z najstarszych turniejów koszykarskich na świecie. Sędziowany przez zawodowych arbitrów, na co dzień biegających po parkietach europejskich, ekstraklasy, a także lig prowadzonych PZKosz.
Mistrzostwa Polski Dziennikarzy rozgrywane są od 1967 roku (z przerwami) i choć przez te lata dziennikarstwo się zmieniało, a także sposób jego wykonywania, to wciąż przedstawiciele mediów spotykają się, by zagrać w koszykówkę. Jednak nie tylko. To także miejsce spotkań przyjaciół z całej Polski, szereg imprez towarzyszących, z kultowymi Piwkarzykami na czele.
Już po raz 51. dziennikarze spotkają się w Zakopanem, by w dniach 18-21 marca 2024 roku powalczyć o tytuł najlepszej koszykarskiej ekipy podczas turnieju ORLEN Media Cup 2024 ⤵️@GrupaORLEN #plkpl https://t.co/WKR3heBYrG
— ORLEN Basket Liga (@PLKpl) January 29, 2024
W 2023 roku odbył się 50. jubileuszowy turniej mistrzostw Polski. Życie Warszawy zmierzyło się w finale z Wrocławiem – Bandą Krzysia. ŻW pewnie wygrało z wrocławianami 52:42. Tym samym drużyna Życia Warszawy (pod różnymi nazwami) zdobyła w Zakopanem swój 19. tytuł mistrza Polski dziennikarzy w koszykówce.
ZOBACZ, JAK WYGLĄDAŁY ZMAGANIA ROK TEMU
Właśnie rusza rejestracja drużyn do ORLEN Media Cup 2024 i potrwa do 20 lutego włącznie. Turniej zostanie rozegrany w dniach 18-21 marca w COS Zakopane. Zgłaszać się mogą wszystkie drużyny, które są związane z mediami. Nie ma znaczenia, czy są to zespoły redakcyjne, regionalne, czy po prostu przedstawiciele firm związanych z szeroko pojętymi mediami.
Link do zgłoszenia drużyny: https://forms.gle/egUScVE8fnnwQfwp9
Tytularnym sponsorem Mistrzostw Polski Dziennikarzy jest Grupa ORLEN. Partnerem turnieju jest Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.