PZPN ma nowego managera od social mediów
Natalia Ostrowska zastąpiła Michała Bartnickiego i została managerem do spraw social mediów w Polskim Związku Piłki Nożnej.
Bartnicki z końcem listopada pożegnał się ze związkiem. Od stycznia rozpoczął pracę w FIFA. PZPN zdecydował się postawić na osobę, która zna działania „Łączy nas piłka” od podszewki.
Natalia Ostrowska przez kilka lat pracowała z Bartnickim, a od 1 grudnia została nowym managerem ds. mediów społecznościowych. Odpowiadać będzie za portale „Łączy nas piłka”, „Łączy nas piłka kobieca”, „Fortuna Puchar Polski” oraz „Piłka dla wszystkich”.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
Czas podsumowań – SportMarketing.pl ocenia 2025 rok w branży
Powoli kończy się 2025 rok i z tej okazji redakcja portalu SportMarketing.pl przygotowała siedem zestawień. Docenimy działania branży marketingu sportowego, wybierzemy najlepsze akcje, kontrakty, imprezy sportowe. Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszego portalu.