Aktualności 7 grudnia 2023

El Rondo – Tomasz Ćwiąkała prezentuje planszówkę

Tomasz Ćwiąkała we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom, wypuszcza na rynek grę edukacyjną "El Rondo", mającą być nie tylko być formą rozrywki, ale też sposobem na naukę języka hiszpańskiego.

Włożyliśmy w ten projekt dużo pracy i ostatecznie udało się uzyskać efekt, jaki założyliśmy sobie na początku: czyli stworzenie gry karcianej będącej połączeniem nauki języka hiszpańskiego i piłkarskich emocji. A to dwie rzeczy, które są mi naprawdę bliskie – stwierdził dziennikarz CANAL+ Sport.

“El Rondo” to gra przeznaczona dla 2-4 uczestników, w której najważniejszą rolę odgrywają karty przypominające fiszki oraz umiejętność szybkiego zapamiętywania słówek. Gracze konkurują ze sobą w formie quizów dotyczących zwrotów zapisanych na kartach.

Ale umiejętność zapamiętywania słówek, choć oczywiście bardzo istotna, nie zagwarantuje zwycięstwa w rozgrywce. Bez umiejętnie dobranej taktyki, nie ma mowy, by pokonać rywali, zdobyć odpowiednią liczbę punktów i otworzyć sobie drogę do wielkiej piłkarskiej kariery.

Chcieliśmy, by element rywalizacji był mocno zaznaczony i to nam się udało. Gra posiada kilka wariantów, więc istnieje możliwość urozmaicenia lub utrudnienia rozgrywki. Myślę, że tym, którzy kupią El Rondo, uda się połączyć przyjemne z pożytecznym i szybko przekonają się, że nauka nie musi być nudna – dodaje Ćwiąkała.

Przewidywany czas rozgrywki to około 45 minut. – Ale tak naprawdę nie o pojedyncze zwycięstwa tu chodzi. Największą wygraną będzie zaszczepienie, choć u części odbiorców, bakcyla do nauki języka hiszpańskiego – przekonuje dziennikarz.

El Rondo jest unikalnym projektem angażującym dziennikarza sportowego i efektem udanej, wieloletniej współpracy agencji Arskom z Ćwiąkałą.

Jako agencja chcemy działać w sposób nieszablonowy i tworzyć projekty unikatowe, pozwalające dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, jednocześnie pokazując naszych ambasadorów trochę od innej strony niż ta, którą znamy z relacji telewizyjnych, czy programów na YouTube – tłumaczy Mateusz Brzeźniak, wiceprezes Arskom.