Reakcja ORLENU na „Jeden z dziesięciu”. Na pytania odpowiadał… Kubica
Grupa ORLEN w kapitalny sposób zareagowała na historyczny odcinek kultowego teleturnieju "Jeden z dziesięciu". W quizie udział wzięli Robert Kubica i Mikołaj Sokół. Obu uczestnikom towarzyszyły znakomite humory.
„Zamiast teleturnieju „Jeden z dziesięciu” przetestowaliśmy format 1z2 z Robertem Kubicą i Mikołajem Sokołem! Który z nich odpowiedział poprawnie na więcej pytań? Który poradził sobie z kategorią „suchar”? Zobaczcie! – zachęca ORLEN w zapowiedzi odcinka.
Grupa ORLEN w mediach społecznościowych opublikowała wideo, które jest odpowiedzią na odcinek „Jeden z dziesięciu”, w którym bohaterem był Artur Baranowski. Pan Artur jest zwycięzcą jednego z odcinków słynnego teleturnieju Telewizji Polskiej. Ustanowił niemożliwy do pobicia rekord – można go „jedynie” wyrównać. Poprawnie odpowiedział na wszystkie możliwe pytania. Z kolei w formacie wyprodukowanym przez ORLEN 1z2 w roli głównej pojawili się Kubica i Sokół.
Polski kierowca rajdowy i dziennikarz-komentator sportów motorowych zmierzyli się w serii pytań. W pojedynku ostatecznie padł remis 4:4. Uśmiech towarzyszył Kubicy i Sokołowi przy każdym pytaniu.
My to tu tylko zostawimy…😅 pic.twitter.com/sNUZJfUK88
— ORLEN (@GrupaORLEN) December 3, 2023
Przypomnijmy, że Robert Kubica w sezonie 2024 ponownie wystartuje w Długodystansowych Mistrzostwach Świata WEC. Polak zasiądzie za kierownicą samochodu włoskiego zespołu AF Corse, który jest partnerem Ferrari. Połączy starty w WEC z występami w European Le Mans Series. Ponadto Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
Współpraca Roberta Kubicy z ORLENEM jest świetnym przykładem tego, jak długofalowa i przemyślana polityka sponsoringowa może korespondować z realizacją celów biznesowych i wizerunkowych. Kubica jest kluczowym ambasadorem marki. Regularnie uczestniczy w kampaniach marketingowych wspierających obszar detaliczny. W ostatnich latach promował ORLEN Paczkę, paliwa VERVA i program lojalnościowy VITAY.
Warto wspomnieć o jeszcze jednym ważnym aspekcie sportowej kariery Kubicy. Kierowca ORLEN Teamu od lat jest wzorem do naśladowania dla młodych, utalentowanych kierowców, którzy czerpią z jego wiedzy i doświadczenia. Niedawno głośnym echem w mediach odbiła się informacja, że Kacper Sztuka, również kierowca ORLEN Teamu, dołącza do Akademii Red Bulla, gdzie będzie rozwijał swoje umiejętności.
Adrian Janiuk
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.