InPost złapał… 11 srok za ogon
Sponsoring sportowy jest jednym z filarów komunikacji InPost na rynkach międzynarodowych. Dzięki współpracy z Newcastle United, InPost zyska szansę zbudowania świadomość marki w Wielkiej Brytanii w oparciu o to, co pasjonuje lokalną społeczność – piłkę nożną (m.in. dzięki komunikacji w klubowych mediach czy reklamach podczas meczów Premier League).
Najpopularniejszym przydomkiem drużyny Newcastle United są “Sroki” – kojarzone z czarno-białymi barwami drużyny. InPost wykorzystał to przezwisko, aby w zabawny i kontekstowy sposób ogłosić nowy sponsoring – nawiązując do popularnego frazeologizmu.
Na przygotowanej kreacji widać najważniejszy symbol InPost, czyli Paczkomat® oraz wspomniane jedenaście srok, co nawiązuje do drużyny piłkarskiej. Całość jest minimalistyczna i elegancka, tak by skupić uwagę na kluczowym przekazie, czyli nowym partnerstwie.
Hej @przeglad! Jakie są Wasze typy na tegoroczne Big Six? Jako oficjalni sponsorzy ekipy z Newcastle United typujemy wysoką pozycję 🔝 dla Srok ⚽ pic.twitter.com/2RqeF0Pcqf
— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) December 4, 2023
– W kreacji inspirowaliśmy się poczuciem humoru charakterystycznym dla brytyjskich mediów, by w sposób naturalny i kontekstowy dotrzeć do grupy docelowej. Wybraliśmy na medium „Przegląd Sportowy”, ponieważ naszym celem było dotarcie z komunikatem do szerokiej grupy pasjonatów sportu. Budowanie pozytywnego postrzegania marki wśród kibiców piłki nożnej jest jednym z celów aktywacji sponsoringowych InPost – mówiła Dagmara Radziuk, kierownik zespołu komunikacji marki i sponsoringu InPost