Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Eventy
Eventy Jubileuszowa edycja eventu Impact. Dlaczego Totalizator Sportowy jest partnerem tego wydarzenia?
14.07.2025 09:20

Jubileuszowa edycja eventu Impact. Dlaczego Totalizator Sportowy jest partnerem tego wydarzenia?

Ten pomysł narodził się dziesięć lat temu, a w 2025 roku byliśmy świadkami jubileuszowej edycji imprezy Impact. W Poznaniu wystąpił były prezydent USA Barack Obama, było też wiele postaci ze świata sportu. A partnerem imprezy był Totalizator Sportowy, który angażuje się w takie ambitne przedsięwzięcia.

Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Bartłomiej Najtkowski
Udostępnij
Jubileuszowa edycja eventu Impact. Dlaczego Totalizator Sportowy jest partnerem tego wydarzenia?
Autor zdjęcia: Impact 25

– Trzeba mieć wizję tego dokąd powinien zmierzać świat i trzeba rozumieć gdzie ten świat znajduje się aktualnie. W przestrzeni pomiędzy tymi dwoma punktami pojawia się polityka afektywna, ruchy społeczne i mobilizacja. Jeśli utknąłeś w świecie takim jaki jest, wykazujesz ubóstwo wyobraźni i nie osiągniesz wielkich rzeczy. Nie zaprowadzisz nowego porządku. A jeśli twoja głowa jest tylko w utopii, którą sobie wyobrażasz, to nigdy nie rozwiniesz praktycznych umiejętności, ani nie podejmiesz wysiłków organizacyjnych niezbędnych do spełnienia obietnicy – powiedział prezydent Barack Obama, podczas rozmowy wieńczącej jubileuszowy, dziesiąty Impact.

Takiego wydarzenia nie było! Ponad 650 mówców i mówczyń na żywo na 10 multimedialnych scenach. Krótkie, dynamiczne formy, nobliści, autorzy bestsellerów, laureaci wielu nagród od Pulitzera po Medal Fieldsa. Globalni liderzy biznesu, przedstawiciele rządu, czołowi polscy przedsiębiorcy – wszyscy w jednym miejscu. Cóż, udało się!

– Dziesięć lat temu postawiliśmy sobie ambitny cel: stworzyć wydarzenie, które stanie się ikoną nowoczesnych eventów. Takie, które będzie łączyć ludzi i dostarczać wartościowe treści w dynamicznych formatach, wciągających jak dobry serial na Netfliksie. Będzie miejscem rozmów ale także giełdą biznesowych relacji i wizytówką zmian – mówi Krystian Wolak, pomysłodawca Impactu.

Czym jest Impact Run?

– Podczas tegorocznej edycji Impact miałem przyjemność uczestniczyć w panelu dyskusyjnym z osobami związanymi z polskim sportem: Otylią Jędrzejczak, prezes Polskiego Związku Pływackiego, sekretarzem stanu w Ministerstwie Sportu Piotrem Borysem i prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej Rafałem Szmytke. Debata była nad wyraz istotna, ponieważ głównym tematem naszych rozważań była promocja Polski na świecie poprzez sport. Całe wydarzenie skłoniło mnie do refleksji. Spotkałem mnóstwo ludzi z pasją i celem. Ta impreza pozwala na nawiązanie współpracy z wieloma ciekawymi osobami. Muszę dodać, że uczestniczyłem także w innym evencie, którego głównym partnerem był Totalizator Sportowy. Mowa o Impact Run, gdzie pewnego razu w czwartek rano spędziłem miło czas z naszą medalistką olimpijską: Katarzyna Zillmann. To była aktywność fizyczna, dobry początek dnia i mnóstwo pozytywnej energii – mówi w rozmowie ze SportMarketing.pl Tomasz Sobania, biegacz ekstremalny.

Sporo partnerów

Rangę wydarzenia oddają także partnerzy. Impact’25  wspierało ok. 150 nowoczesnych firm, banków oraz instytucji, wśród nich m.in. Miasto Poznań, Województwo Wielkopolskie, Szwajcaria, Mastercard, Santander, Blik, Cisco, Żabka Group, Lipton Teas and Infusions, ENEA, BGK, Totalizator Sportowy, Allegro, PGE, Orlen, Palo Alto Networks, Dell, Amazon, Ikea, Uber, Raben, LOT, Haleon, Bank PEKAO, Uniwersytety WSB Merito i wiele innych.

Upragnione spotkanie z papieżem

Podczas Impact 25 można było usłyszeć wiele inspirujących historii.

– Cieszę się, że podczas Impact 25 mogłem przedstawić swój niestandardowy sposób na samorealizację w sporcie, którą łączę z pomaganiem osobom potrzebującym. Mam na myśli  wyprawy biegowe, podczas których pokonuję na własnych nogach  tysiące kilometrów. Ostatnio podjąłem wyzwanie w Stanach Zjednoczonych – przebiegłem przez cały ten kraj, z Nowego Jorku do Kalifornii. W ramach zbiórki charytatywnej pomogliśmy polskiej rodzinie, która straciła dom w Los Angeles w wyniku żywiołu. W przyszłym roku również w USA mam zamiar przebiec 50 maratonów w 50 dni w 50 stanach USA, w związku z 250. rocznicą powstania tego państwa. Staram się wykorzystywać mój młodzieńczy zapał i predyspozycje do długich biegów, żeby realizować moje cele i robić coś pożytecznego dla społeczeństwa. Teraz działam głównie w USA, a wcześniej biegałem po Europie. Swego czasu pobiegłem do z Polski do Rzymu, a następnie – w Watykanie – wręczyłem papieżowi list od dziewczynki, której zależało na kontakcie z ojcem świętym. Założyliśmy dla niej zbiórkę charytatywną, a gdy wyzdrowiała, poleciała do Rzymu i spełniła marzenie o spotkaniu z papieżem Franciszkiem. Dzięki takim historiom wiem, że warto się starać – zaznacza w rozmowie ze SportMarketing.pl Tomasz Sobania.

Dlaczego RL9 jest ważny dla Totalizatora Sportowego?

Totalizator Sportowy jest głównym mecenasem polskiego sportu. Przeznacza 20 proc. wartości zakładów z gier liczbowych na rozwój polskiego sportu i kultury.

– Totalizator jest największym mecenasem sportu w Polsce. Nikt inny nie ma takiego doświadczenia i takiej misji do wypełnienia. Musimy dbać o firmę, o spółkę i o klientów – tak jak każda inna organizacja działająca w gospodarce. Kto na świecie nie wie, kim jest Robert Lewandowski? Dlatego to właśnie on jest naszym ambasadorem i realnie wspiera nas w promocji produktów. Zachęca klientów do sięgania po nasze bezpieczne rozwiązania – podkreśliła prezes Beata Stelmach w rozmowie z Michałem Banasiakiem z portalu XYZ podczas Impact’25.

Obecność gwiazd

Podczas tegorocznego Impact uczestnicy eventu mogli zapoznać się z opiniami chociażby Magdy Linette czy Anny Lewandowskiej, które tłumaczyły zebranym, jakie działania podejmują jeśli chodzi o kwestie sponsoringowe, wizerunkowe, budowę własnej marki. Tym razem Impact przyniósł wiele dobrego w aspekcie wniosków dotyczących szeroko pojętego biznesu sportowego. Trzeba przyznać, że było sporo paneli, które mogły zaciekawić tych, którzy interesują się sportem dogłębnie i nie skupiają się wyłącznie na samej rywalizacji na sportowych arenach.

Anna Lewandowska Beata Stelmach Impact 25 Magda Linette Tomasz Sobania Totalizator Sportowy
Materiał Promocyjny
Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Więcej Eventy

Eventy

Puchar Świata w Wiśle w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze

Po zawodach w Norwegii, Szwecji i Finlandii rywalizacja w Pucharze Świata w skokach narciarskich przenosi się do Polski. Od czwartku czekają nas pasjonujące zawody na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle. Transmisje kwalifikacji i konkursów mężczyzn w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze, a zawodów kobiet w Eurosporcie 2, HBO… Redakcja Sport Marketing
Puchar Świata w Wiśle w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze
2024.11.18 Warszawa
pilka nozna UEFA Liga Narodow
Polska - Szkocja
N/z prezes PZPN Cezary Kulesza Lukasz Wachowski
Foto Mateusz Porzucek PressFocus

2024.11.18 Warszawa
Football - UEFA Nations League Warsaw Poland Scotland
Polska - Szkocja
prezes PZPN Cezary Kulesza Lukasz Wachowski
Credit: Mateusz Porzucek PressFocus
Eventy Kompromitacja PZPN w kwestii EURO 2029? Redakcja Sport Marketing
Losowanie pucharu na… stacji benzynowej i korupcja w tle
Eventy Losowanie pucharu na… stacji benzynowej i korupcja w tle Redakcja Sport Marketing
Andrzej Grabowski zachęci dzieci z niepełnosprawnościami do aktywności fizycznej
Eventy Andrzej Grabowski zachęci dzieci z niepełnosprawnościami do aktywności fizycznej Redakcja Sport Marketing
(210214) -- MELBOURNE, Feb. 14, 2021 (Xinhua) -- Iga Swiatek hits a return during the women's singles 4th round match between Simona Halep of Romania and Iga Swiatek of Poland at the Australian Open 2021 tennis tournament in Melbourne Park, Melbourne, Australia, on Feb. 14, 2021. (Xinhua/Bai Xuefei)
2021.02.14 Melbourne
tenis ziemny
Australian Open 2021
Foto Bai Xuefei/Xinhua / PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Eventy Gorzów zainwestował w przyjazd Igi Świątek. Znamy kwotę Redakcja Sport Marketing

SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}