Mecz Gwiazd i Ronaldinho Show. ZINA – jakość na miarę gigantów
ZINA ma coraz większe aspiracje związane z rozwojem na piłkarskim rynku. Specjalizuje się w organizacji wyjątkowych meczów z udziałem gwiazd futbolu. Skoro jej koszulki zakładają wybitne postaci, musi to być niepodważalny znak jakości.
7 czerwca na Stadionie Miejskim Widzewa w Łodzi odbył się Mecz Gwiazd. To jedyne takie
wydarzenie, podczas którego na jednym boisku spotkały się gwiazdy reprezentacji Polski i
Francji oraz znani artyści i celebryci. Była to inicjatywa, w którą w głównej mierze zaangażowała się Zina.
– Za nami Mecz Gwiazd w Łodzi, na którym ubraliśmy drużynę Polski, m.in ze Zbigniewem
Bońskiem i Grzegorzem Krychowiakiem w składzie. Obaj zagrali także w tym spotkaniu w
naszych korkach. Przygotowaliśmy je specjalnie na ten mecz – powiedział w rozmowie ze
SportMarketing.pl Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający Ziny.

W Meczu Gwiazd można było zobaczyć legendy piłki nożnej – byłych reprezentantów Polski
i Francji, którzy na stałe zapisali się w historii futbolu. Towarzyszyły im znane postacie ze
świata rozrywki: komicy, aktorzy, influencerzy i muzycy. Ambasadorem wydarzenia
był Grzegorz Krychowiak, jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy. Zdobywca
dwóch trofeów Ligi Europy z Sevillą, kluczowy zawodnik reprezentacji Polski, z którą dotarł
do ćwierćfinału EURO 2016, oraz wieloletni gracz klubów z czołowych europejskich lig – od
Hiszpanii, przez Francję, po Anglię.
Zina przyciąga najwybitniejszych piłkarzy
Tym, z czego Zina jest znana w ostatnim czasie, jest umiejętność stworzenia widowiska z
udziałem piłkarskich gwiazd, legend futbolu. 21 czerwca 2025 roku Stadion Śląski w Chorzowie stanie się areną jednego z najważniejszych wydarzeń piłkarskich roku – Ronaldinho Show. To niezwykłe widowisko sportowe, które przyciągnie fanów futbolu i gwiazdy sportu z całego świata, po raz pierwszy w Polsce zgromadzi drużynę Ronaldinho oraz ekipę Jogo Dos Famosos, mierzącą się w emocjonującym meczu z zespołem Polskich Gwiazd, w skład którego wejdą wybitni sportowcy i celebryci.
Na boisku obok Ronaldinho zobaczymy m.in.: Valdo – były reprezentant Brazylii. Sony Anderson – mistrz Ligue 1. Edmílson – zwycięzca Ligi Mistrzów. Maicon – były gwiazdor Interu Mediolan. Dodatkowo ZINA wypuściła kolekcję ZINA R10Show, wykorzystując wizerunek Ronaldinho i przygotowała ubrania dla kibiców

W meczu gwiazd (Ronaldinho Show) między byłymi reprezentantami Polski i Brazylii na
Stadionie Śląskim. Biało-czerwonych poprowadzi w roli trenera Adam Nawałka. Zachęcenie
do udziału w wydarzeniu byłego selekcjonera spotkało się z uznaniem Jakuba Wawrzyniaka.
– Kiedy dzwoni selekcjoner, to każdy zawodnik się pakuje i jedzie pod wyznaczony adres.
Dobrze, że teraz zadzwonił w grudniu, sześć miesięcy przed spotkaniem. Stęskniłem się za
piłką w takim wydaniu. Na tym stadionie, za kadencji Leo Beenhakkera, wchodziłem w największą przygodę życiową. Cieszę się z powołania i z możliwości zagrania przeciwko
piłkarzom, których podziwiałem – powiedział uczestnik tego meczu Jakub Wawrzyniak.
Prawdziwa legenda w Polsce
Chociaż Ronaldinho jest znany każdemu szanującemu się kibicowi, aby mieć świadomość,
jakim wydarzeniem jest sprowadzenie go do Polski i uczynienie centralną postacią eventu,
zaznaczmy, że Ronnie grał w reprezentacji Brazylii w latach 1999 – 2013 i triumfował z nią
na mundialu w 2002 r. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych i utalentowanych piłkarzy
w historii futbolu. Przez lata czarował techniką chociażby na hiszpańskich boiskach jako
gracz Barcelony.

Pierwsze kroki w piłce nożnej stawiał w rodzinnym klubie Grêmio. Z czasem przeszedł
do PSG, gdzie zyskał renomę w Europie. Najbardziej imponował jako zawodnik Barcy,
wprowadzał do drużyny z Camp Nou Leo Messiego.
* Zdobywca Ligi Mistrzów UEFA (2006) Laureat Złotej Piłki (2005)
* Najlepszy piłkarz świata według FIFA (2004 i 2005)
Stroje od Ziny
Powodem do dumy dla polskiej marki odzieżowej jest to, że w jej strojach wystąpią
znakomici piłkarze sprzed lat. Zina ma też ambicje dotyczące współpracy z reprezentacją
Polski w piłce nożnej.
– W Meczu Gwiazd i Ronaldinho Show mamy przyjemność ubierać legendy polskiego
futbolu w produkty naszej marki, przyzwyczajenie polskiego kibica do tego, aby zawodnicy
w barwach biało-czerwonych ubrani byli w odzież marki ZINA to wizja, która mi przyświeca.
Uważam, że w przyszłości reprezentacja narodowa powinna być ubierają przez polską markę
futbolową. Myślę, że będziemy bardzo aktywni na rynku marketingu sportowego i można
będzie spotkać nas w różnych ciekawych i kreatywnych inicjatywach. W niedalekiej
przyszłości wypuszczamy serię produktów dedykowaną dla dzieci w okresie Back To School,
która dostępna będzie w jednej z największych sieci sklepów w Polsce – powiedział w
rozmowie ze SportMarketing.pl dyrektor zarządzający firmy – Jakub Karpiński.

Wyjątkowa koszulka
Podczas meczu Polska – Brazylia z Ronaldinho w składzie Zina nie tylko ubierze obie
drużyny, premierę bowiem będzie miała topowa koszulka meczowa Imperial przygotowana
przez tę markę.
– Koszulka Imperial to nasz flagowy, najbardziej zaawansowany technologicznie model
meczowy, który zadebiutuje podczas prestiżowego spotkania Polska Brazylia. Wykonana z
efektownej, żakardowej dzianiny, zachwyca nie tylko wyglądem, ale także funkcjonalnością.
Została zaprojektowana z wielu przemyślanych przeszyć i elementów konstrukcyjnych, które
nie tylko wpływają na komfort i ergonomię, ale również dają szerokie możliwości konfiguracji
i personalizacji – pod potrzeby klubu czy reprezentacji. Imperial to połączenie technologii,
precyzji i nowoczesnego futbolowego stylu – podkreśla w rozmowie ze SportMarketing.pl
Jakub Karpiński.
Należy mieć na uwadze, że koszulki jakości Imperial kojarzą się wyłącznie z najmocniejszymi klubami w Europie, mają wysoką jakość, a trzeba za nie zapłacić 150-200 euro. Zina widzi, że rynek polski jeśli chodzi o futbol (Ekstraklasa i reprezentacja) pozostawia wiele do życzenia pod względem jakości i technologii. Dlatego ta marka chce się wyróżnić i przebić swoich rywali, zachowując przystępny poziom cenowy dla kibica. Prawda jest taka, że dysponując tak zaawansowaną technologią i idąc z duchem czasu, Zina dołoży wszelkich starań, by oferować swoim klientom to, czego nie powstydziliby się globalni giganci, na czele z adidasem i Nike.
Atrakcje dla kibiców
Zina dba o to, by tego typu widowisko nie sprowadzało się wyłącznie do rywalizacji na boisku. Na fanów, którzy zdecydują się na wizytę na stadionie, czeka sporo atrakcji:
* Strefa kibica z konkursami, grami VR, pokazy freestylerów. Afterparty z udziałem
gwiazd oraz gości VIP.
* Spotkania z mediami, wywiady oraz autografy.
Transmisja meczu będzie dostępna w TVP Sport, TVPSPORT.PL oraz aplikacji mobilnej TVP Sport.