20.06.2025 09:35

Mecz Gwiazd i Ronaldinho Show. ZINA – jakość na miarę gigantów

ZINA ma coraz większe aspiracje związane z rozwojem na piłkarskim rynku. Specjalizuje się w organizacji wyjątkowych meczów z udziałem gwiazd futbolu. Skoro jej koszulki zakładają wybitne postaci, musi to być niepodważalny znak jakości.

W sobotę Ronaldinho pierwszy raz zagra w Polsce
Autor zdjęcia: Ronaldinho Show

7 czerwca na Stadionie Miejskim Widzewa w Łodzi odbył się Mecz Gwiazd. To jedyne takie
wydarzenie, podczas którego na jednym boisku spotkały się gwiazdy reprezentacji Polski i
Francji oraz znani artyści i celebryci. Była to inicjatywa, w którą w głównej mierze zaangażowała się Zina.

Za nami Mecz Gwiazd w Łodzi, na którym ubraliśmy drużynę Polski, m.in ze Zbigniewem
Bońskiem i Grzegorzem Krychowiakiem w składzie. Obaj zagrali także w tym spotkaniu w
naszych korkach. Przygotowaliśmy je specjalnie na ten mecz
– powiedział w rozmowie ze
SportMarketing.pl Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający Ziny.

W Meczu Gwiazd można było zobaczyć legendy piłki nożnej – byłych reprezentantów Polski
i Francji, którzy na stałe zapisali się w historii futbolu. Towarzyszyły im znane postacie ze
świata rozrywki: komicy, aktorzy, influencerzy i muzycy. Ambasadorem wydarzenia
był Grzegorz Krychowiak, jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy. Zdobywca
dwóch trofeów Ligi Europy z Sevillą, kluczowy zawodnik reprezentacji Polski, z którą dotarł
do ćwierćfinału EURO 2016, oraz wieloletni gracz klubów z czołowych europejskich lig – od
Hiszpanii, przez Francję, po Anglię.

Zina przyciąga najwybitniejszych piłkarzy

Tym, z czego Zina jest znana w ostatnim czasie, jest umiejętność stworzenia widowiska z
udziałem piłkarskich gwiazd, legend futbolu. 21 czerwca 2025 roku Stadion Śląski w Chorzowie stanie się areną jednego z najważniejszych wydarzeń piłkarskich roku – Ronaldinho Show. To niezwykłe widowisko sportowe, które przyciągnie fanów futbolu i gwiazdy sportu z całego świata, po raz pierwszy w Polsce zgromadzi drużynę Ronaldinho oraz ekipę Jogo Dos Famosos, mierzącą się w emocjonującym meczu z zespołem Polskich Gwiazd, w skład którego wejdą wybitni sportowcy i celebryci.

Na boisku obok Ronaldinho zobaczymy m.in.: Valdo – były reprezentant Brazylii. Sony Anderson – mistrz Ligue 1. Edmílson – zwycięzca Ligi Mistrzów. Maicon – były gwiazdor Interu Mediolan. Dodatkowo ZINA wypuściła kolekcję ZINA R10Show, wykorzystując wizerunek Ronaldinho i przygotowała ubrania dla kibiców

W meczu gwiazd (Ronaldinho Show) między byłymi reprezentantami Polski i Brazylii na
Stadionie Śląskim. Biało-czerwonych poprowadzi w roli trenera Adam Nawałka. Zachęcenie
do udziału w wydarzeniu byłego selekcjonera spotkało się z uznaniem Jakuba Wawrzyniaka.

Kiedy dzwoni selekcjoner, to każdy zawodnik się pakuje i jedzie pod wyznaczony adres.
Dobrze, że teraz zadzwonił w grudniu, sześć miesięcy przed spotkaniem. Stęskniłem się za
piłką w takim wydaniu. Na tym stadionie, za kadencji Leo Beenhakkera, wchodziłem w największą przygodę życiową. Cieszę się z powołania i z możliwości zagrania przeciwko
piłkarzom, których podziwiałem
– powiedział uczestnik tego meczu Jakub Wawrzyniak.

Prawdziwa legenda w Polsce

Chociaż Ronaldinho jest znany każdemu szanującemu się kibicowi, aby mieć świadomość,
jakim wydarzeniem jest sprowadzenie go do Polski i uczynienie centralną postacią eventu,
zaznaczmy, że Ronnie grał w reprezentacji Brazylii w latach 1999 – 2013 i triumfował z nią
na mundialu w 2002 r. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych i utalentowanych piłkarzy
w historii futbolu. Przez lata czarował techniką chociażby na hiszpańskich boiskach jako
gracz Barcelony.

Pierwsze kroki w piłce nożnej stawiał w rodzinnym klubie Grêmio. Z czasem przeszedł
do PSG, gdzie zyskał renomę w Europie. Najbardziej imponował jako zawodnik Barcy,
wprowadzał do drużyny z Camp Nou Leo Messiego.

* Zdobywca Ligi Mistrzów UEFA (2006) Laureat Złotej Piłki (2005)
* Najlepszy piłkarz świata według FIFA (2004 i 2005)
Stroje od Ziny

Powodem do dumy dla polskiej marki odzieżowej jest to, że w jej strojach wystąpią
znakomici piłkarze sprzed lat. Zina ma też ambicje dotyczące współpracy z reprezentacją
Polski w piłce nożnej.

W Meczu Gwiazd i Ronaldinho Show mamy przyjemność ubierać legendy polskiego
futbolu w produkty naszej marki, przyzwyczajenie polskiego kibica do tego, aby zawodnicy
w barwach biało-czerwonych ubrani byli w odzież marki ZINA to wizja, która mi przyświeca.
Uważam, że w przyszłości reprezentacja narodowa powinna być ubierają przez polską markę
futbolową. Myślę, że będziemy bardzo aktywni na rynku marketingu sportowego i można
będzie spotkać nas w różnych ciekawych i kreatywnych inicjatywach. W niedalekiej
przyszłości wypuszczamy serię produktów dedykowaną dla dzieci w okresie Back To School,
która dostępna będzie w jednej z największych sieci sklepów w Polsce
– powiedział w
rozmowie ze SportMarketing.pl dyrektor zarządzający firmy – Jakub Karpiński.

Wyjątkowa koszulka

Podczas meczu Polska – Brazylia z Ronaldinho w składzie Zina nie tylko ubierze obie
drużyny, premierę bowiem będzie miała topowa koszulka meczowa Imperial przygotowana
przez tę markę.

Koszulka Imperial to nasz flagowy, najbardziej zaawansowany technologicznie model
meczowy, który zadebiutuje podczas prestiżowego spotkania Polska Brazylia. Wykonana z
efektownej, żakardowej dzianiny, zachwyca nie tylko wyglądem, ale także funkcjonalnością.
Została zaprojektowana z wielu przemyślanych przeszyć i elementów konstrukcyjnych, które
nie tylko wpływają na komfort i ergonomię, ale również dają szerokie możliwości konfiguracji
i personalizacji – pod potrzeby klubu czy reprezentacji. Imperial to połączenie technologii,
precyzji i nowoczesnego futbolowego stylu
– podkreśla w rozmowie ze SportMarketing.pl
Jakub Karpiński.

Należy mieć na uwadze, że koszulki jakości Imperial kojarzą się wyłącznie z najmocniejszymi klubami w Europie, mają wysoką jakość, a trzeba za nie zapłacić 150-200 euro. Zina widzi, że rynek polski jeśli chodzi o futbol (Ekstraklasa i reprezentacja) pozostawia wiele do życzenia pod względem jakości i technologii. Dlatego ta marka chce się wyróżnić i przebić swoich rywali, zachowując przystępny poziom cenowy dla kibica. Prawda jest taka, że dysponując tak zaawansowaną technologią i idąc z duchem czasu, Zina dołoży wszelkich starań, by oferować swoim klientom to, czego nie powstydziliby się globalni giganci, na czele z adidasem i Nike.

Atrakcje dla kibiców

Zina dba o to, by tego typu widowisko nie sprowadzało się wyłącznie do rywalizacji na boisku. Na fanów, którzy zdecydują się na wizytę na stadionie, czeka sporo atrakcji:
* Strefa kibica z konkursami, grami VR, pokazy freestylerów. Afterparty z udziałem
gwiazd oraz gości VIP.
* Spotkania z mediami, wywiady oraz autografy.

Transmisja meczu będzie dostępna w TVP Sport, TVPSPORT.PL oraz aplikacji mobilnej TVP Sport.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski