Redakcja 21 maja 2013

Browar po raz kolejny

Drugi, co do wielkości producent piwa w Brazylii zainwestował swoje pieniądze w kolejny stadion, który powstał z myślą o piłkarskich Mistrzostwach Świata.

Informowaliśmy już o tym, że Grupa Petropolis została sponsorem tytularnym stadionu w Salvador de Bahia. Teraz postanowiono podpisać umowę dotyczącą kolejnego obiektu, a mianowicie stadionu w Recife.

Na mocy kontraktu stadion nosić będzie nazwę Itaipava Arena Pernambuco przez następne dziesięć lat. Co roku browar przelewać będzie na „stadionowe” konto bankowe kwotę 4,9 milionów dolarów.

Zgodnie z przepisami FIFA obiekt zmieni jednak nazwę podczas tegorocznego Pucharu Konfederacji oraz przyszłorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej, ponieważ nazwa ta kolidowałaby z interesami oficjalnych sponsorów tych imprez, z którymi FIFA podpisane ma umowy.