20.12.2025 09:37

Paris Saint-Germain reaktywuje „PSG LIMITED” – luksusowe kolekcje premium wracają z nowymi kolaboracjami

Paris Saint-Germain (PSG) oficjalnie wznowił projekt PSG LIMITED, serię ekskluzywnych, limitowanych kolekcji i współprac z markami lifestyle’owymi, która ma umocnić klub nie tylko jako potęgę sportową, ale też globalną markę kulturową i lifestyle’ową.

Paris Saint-Germain reaktywuje „PSG LIMITED” – luksusowe kolekcje premium wracają z nowymi kolaboracjami
  • Powrót „PSG LIMITED” z ekskluzywnymi produktami – PSG reaktywował swój flagowy projekt limitowanych kolekcji premium, oferując fanom wyjątkowe kolaboracje. Ministry of Sport
  • Unikatowe współprace lifestyle’owe. Wśród produktów znajdują się m.in. limitowany elektryczny rower miejskich od Pamela Bikes, artystyczna rzeźba z Leblon Delienne i luksusowe modele piłkarzyków od Bonzini.
  • Strategia wzmacniania marki i przychodów. Celem projektu jest dalsze ugruntowanie PSG jako globalnej marki lifestyle’owej i generowanie wysokomarżowych przychodów poza tradycyjnym merchandisingiem piłkarskim.

Nowa edycja „PSG LIMITED” została zaprezentowana w Megastore na Parc des Princes i oferuje trzy wyjątkowe współprace, wszystkie dostępne od razu po premierze. Oferta skierowana jest do kolekcjonerów i fanów unikatowych produktów, które wykraczają poza tradycyjny merchandising klubowy.

Gwóźdź programu

Najciekawszym elementem kolekcji jest niezwykła współpraca z Pamela Bikes, francuskim producentem miejskich rowerów elektrycznych. Limitowana wersja mini-cargo bike, inspirowana nowym, czwartym strojem PSG, została ograniczona do zaledwie 50 egzemplarzy i wyceniona na 2 699 euro. Ministry of Sport

Dodatkowo klub połączył siły z Leblon Delienne, tworząc artystyczną rzeźbę „PSG x Astro Boy”, oraz z francuskim producentem Bonzini, prezentując luksusowe modele piłkarzyków, w tym wersję Collector Premium, której cena sięga 7 790 euro. Działania te wpisują się w strategię PSG, aby budować znaczne przychody i wzmacniać globalny wizerunek klubu jako kulturowej marki lifestyle’owej, a nie tylko klubu. W sezonie 2024/25 klub osiągnął ponad 367 mln euro przychodów komercyjnych, co pokazuje siłę tego podejścia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing