Polska firma z branży AI rozpoczęła współpracę z Barceloną
Związki Polski z Barceloną są coraz silniejsze. Co istotne, już nie tylko sportowo, ale też biznesowo. A to naprawdę duża niespodzianka.
Barca Innovation Hub to projekt, który służy klubowi z Katalonii do realizowania nowoczesnych inicjatyw. Kolejnym krokiem jest inwestycja w polski start up Adspective, który zajmuje się wykorzystaniem sztucznej inteligencji w kampaniach reklamowych. Polacy stworzyli system analizujący treść video, który następnie promuje markę klienta poprzez treści audiowizualne. Nie są to typowe reklamy, bo nie ma potrzeby przerywania oglądania danego materiału. Klub zamierza zaimplementować tę technologię do materiałów w social mediach.
– FC Barcelona posiada w Barça Innovation Hub strategiczne narzędzie do badania nowych granic branży rozrywkowej i sportowej. Dzięki wejściu do grona udziałowców Adspective klub zyskuje bezpośrednią wiedzę na temat kierunków rozwoju branży reklamowej i pozycjonuje klub w czołówce innowacyjności w branży, która odgrywa kluczową rolę w świecie sportu – powiedział Angel Riudalbas, który jest dyrektorem odpowiedzialnym za BIHUB.
Nowoczesne podejście do reklamy
Klub planuje z roku na rok generować coraz większe zyski ze sprzedaży swoich produktów poprzez większą personalizację i ograniczania uciążliwych dla użytkowników reklam. Polska firma więc została de facto pionierem, który ma, w ramach współpracy z Barcą, realizować strategię reklamową, która idzie z duchem czasu i jest w maksymalnym stopniu przystępna dla każdego kibica, który śledzi materiały publikowane przez Katalończyków.