Redakcja 21 stycznia 2013

Stadion bez sponsora

Obiekt w San Francisco wciąż nie ma tytularnego sponsora, choć w Stanach takie działanie to prawdziwa rzadkość. Ponoć nie ma pośpiechu...

Gigant z Santa Clara to jeden z najdroższych obiektów na świecie, a mimo to w dalszym ciągu nie trwają żadne negocjacje w sprawie pozyskania dla niego sponsora tytularnego.

 
W sumie wszystkie tego typu umowy sponsorskie w Ameryce wynoszą… 25 miliardów dolarów! San Francisco 49ers, którzy są jedną z najlepiej sprzedających się w Stanach drużyn sportowych liczą na zyski rzędu 330 milionów dolarów, dlatego spokojnie czekają na naprawdę wysoką ofertę.
 
Czy oczekiwanie się opłaci? Jeśli będzie tak jak w przypadku Nowego Jorku, to odpowiedź będzie twierdząca. Może się jednak skończyć tak, jak przy okazji obiektu Cowboys Stadium, który od ponad trzech lat nie może znaleźć odpowiednio majętnego sponsora…