Łączy nas Piłka pokaże dwa turnieje polskich młodzieżówek
Już dzisiaj rozpoczyna się przerwa reprezentacyjna w piłce nożnej. Wszyscy czekamy na mecze pierwszej kadry. Jednak swoje spotkania rozegrają także młodzieżówki. W dwóch przypadkach będziemy mogli oglądać ich zmagania na związkowym kanale Łączy nas Piłka na Youtube.
Na początek eliminacje do Euro U19
Na początek kadra U19 rozpocznie eliminacje do Euro 2023. Kadra Marcina Brosza rywalizować będzie na Pomorzu, a wszystkie spotkania odbędą się w Gdyni. Rywalami kolejno: Bośnia, Estonia oraz Włochy. Spotkania odbędą się 21(środa), 24(sobota) oraz 27(wtorek) września. Stawką będzie awans do drugiej rundy eliminacji. Ten uzyskają dwie najlepsze drużyny z każdej grupy oraz najlepsza ekipa z trzeciego miejsca.

Puchar Syrenki na stałe w kalendarzu
Później do gry wejdzie reprezentacja U17, którą czeka prestiżowy turniej o Puchar Syrenki, który od wielu lat jest jedną z okazji na przegląd kadr i starcia z silnymi reprezentacjami na polskiej ziemi. W tym przypadku biało-czerwonych czekają trzy mecze. Znany jest jednak tylko pierwszy przeciwnik. Będzie nim Uzbekistan, a spotkanie odbędzie się w piątek 23 września w Grodzisku Mazowieckim. Kolejnym rywalem będzie ktoś z duetu Portugalia-Meksyk, a mecz odbędzie się w niedzielę. Przeciwnik i lokalizacja zależą jednak od wyników pierwszego meczu. Ostatnim meczem, będzie gra o miejsca. Tutaj spośród potencjalnych rywali może być ktoś z kwartetu: Norwegia, Rumunia, Anglia i Czechy.
Na ten moment większość zawodników to anonimowe postaci, ale warto oglądać pod kątem przyszłości te rozgrywki. Najlepszym przykładem finał z 2019 roku. Wówczas w reprezentacji Polski grał Kacper Kozłowski, a po stronie Anglików Jude Bellingham czy Jamal Musiala!
Rafał Szyszka
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.