Redakcja 23 grudnia 2019

Tottenham nadal szuka ważnego sponsora

Tottenham Hotspur FC nie rezygnuje ze znalezienia sponsora tytularnego dla nowego stadionu.


Tottenham Hotspur Stadium 22 grudnia zanotował rekord frekwencji. Na meczu Premier League z Chelsea FC (0:2) pojawiło się 61 104 widzów.

Tymczasem "The Telegraph” informuje, że Daniel Levy, prezes klubu, wycenił prawa do nazwy obiektu na 29 mln euro. Media sugerują także, że klub interesuje kontrakt obowiązujący przez 15 lat.

Póki co, najbliżej porozumienia klub był klub z międzynarodowym bankiem HSBC. Jednak firma wycofała się z powodu zbyt wysokich oczekiwań finansowych Tottenhamu.

– Zamierzamy zawrzeć umowę dotyczącą praw do nazwy tylko wtedy, gdy pozyskamy odpowiednią markę, z odpowiedniego sektora, za odpowiednie pieniądze – wyjaśnił Levy w rozmowie z „Evening Standard”.

Co ciekawe, mówi się, że prócz tego, że klub ma duże oczekiwania finansowe problemem są słabe połączenia transportowe z obiektem. Być może to wszystko nakłada się na problemy ze znalezieniem firmy, która spełni wszystkie trzy kryteria.