Redakcja 5 lutego 2019

Widzew sprzedał ponad 16 tysięcy karnetów!

Od otwarcia stadionu przy al. Piłsudskiego w marcu 2017 roku, obiekt Widzewa wypełnia się po brzegi.


W tym czasie na trybunach zasiadło 630 tys. kibiców. Daje to średnią ponad 16 tysięcy fanów na każdym meczu.

Już pierwsza sprzedaż karnetów okazała się niebywałym sukcesem. Kibice kupili ich wtedy 15310. Był to nowy rekord Polski. Co rundę Widzew sprzedawał ich coraz więcej aż wyprzedał wszystkie dostępne miejsca na stadionie. Przed sezonem 2018/2019 kibice kupili 16311 karnetów – większość na całe rozgrywki (około 12,5 tysiąca), reszta podzieliła opłaty na rundę jesienną i wiosenną.

W przerwie zimowej niemal wszyscy przedłużyli karnety. W poniedziałek do otwartej sprzedaży trafiło niespełna 500 abonamentów. Sprzedaż trwała zaledwie 12 minut. We wtorek o godz. 11 16185 kibiców miało karnet. To nie koniec, bo część została zarezerwowana i czeka na opłacenie. Średnia cena karnetu na cały sezon to 270 zł (bez wliczania VIP).

– Wiele osób nie doceniało siły i przywiązania kibiców Widzewa. Wieszczyli, że taka sprzedaż karnetów to tylko jednorazowa moda związana z otwarciem nowego stadionu. Prawda okazała się zupełnie inna. Kibice Widzew kochają ten klub, kochają atmosferę podczas meczów i wiedzą, że poprzez kupno karnetu mają ogromny udział w odbudowie. Dzięki temu, że kupili go już w III lidze mają gwarancję, że będą go mieli także w ekstraklasie. To jest bowiem nadrzędny cel Widzewa: powrót do czasów sportowej świetności, a także przejrzysta i profesjonalna organizacja klubu – podkreśla Remigiusz Brzeziński, pełniący obowiązku prezesa Widzewa.

Chętnych na karnety było dużo więcej. O ogromnym zainteresowaniu świadczy fakt, że w pewnym momencie na stronie sprzedaży karnetów chętnych było aż 750 zalogowanych użytkowników. – Możemy tylko żałować, że stadion jest za mały na nasze potrzeby. Liczymy, że uda nam się przekonać władze miejskie, że rozbudowa jest jak najbardziej wskazana. W przekonaniu zarządu Widzewa, klub i związane z nim środowisko stanowią wizytówkę Łodzi. Stadion wypełniony po brzegi, kolejne rekordy w sprzedaży karnetów, świetna atmosfera i coraz lepsze wyniki sportowe wpływają pozytywnie na atrakcyjność naszego miasta – dodaje prezes Brzeziński.

Sprzedaż karnetów: 
– marzec 2019 – ??? (16185 – 5 lutego o godz. 11)
– czerwiec 2018 – 16311
– marzec 2018 – 16224
– lipiec 2017 – 15903
– marzec 2017 – 15310