Redakcja 10 października 2018

Real chciałby sponsora tytularnego

Jak informuje hiszpańska prasa, Real Madryt szuka chętnego na sponsoring tytularny Santiago Bernabeu.

Do transakcji jest jednak daleko, bowiem potencjalni inwestorzy mają bać się, że jakakolwiek nowa nazwa zostanie przyćmiona historycznym statusem Santiago Bernabeu i media oraz kibice nadal tytułować go będą historycznym nazewnictwem. Według "El Confidencial" problemy te miały zostać przekazane Florentino Perezowi z wyjaśnieniem, że w przypadku budowy nowego obiektu z pewnością znajdą się chętni na takie porozumienie.

 
Tak było w przypadku Emirates Stadium Arsenalu FC, Allianz Areny Bayernu Monachium, czy Wanda Metropolitano Atletico Madryt – te stadiony zostały zbudowane z myślą o zawarciu umów na sponsoring tytularny.
 
Mieszczące ponad 80 tysięcy widzów Santiago Bernabeu, na którym Real gra od 1947 roku zostanie przebudowane w 2019 roku za 617,2 mln dolarów. W styczniu spekulowano, że spółka naftowa Cepsa jest zainteresowana prawami do nazwy obiektu za blisko 400 milionów euro, ale do transakcji nie doszło.