Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Redakcja
Redakcja Stadion Śląski z nowym logotypem
15.06.2017 10:42

Stadion Śląski z nowym logotypem

Stadion Śląski w Chorzowie rośnie w siłę. Teraz obiekt zyskał również nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją agencja Creogram.

Bartosz Burzyński
Udostępnij


Logotyp oparto na kształcie elipsy. Ma to być odwołanie do przestrzeni torów lekkoatletycznych oraz żużlowych, ale i do boiska piłkarskiego.

Otwarcie elipsy będące kreską nad literą „ś” symbolizuje otwartość obiektu dla kibiców i sportowców.

– Naszym zamysłem było stworzenie mocnego i bardzo charakterystycznego znaku. Chcieliśmy przede wszystkim upamiętnić tkankę historyczną tego miejsca i równocześnie wzbogacić markę o nowoczesny wizerunek – powiedział Krzysztof Łabno z agencji Creogram.

– Designerzy z Creogramu doskonale trafili w nasze potrzeby i wyobrażenia na temat nowego logotypu. W prostym znaku ujęli wszystko na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników. W nowym logotypie znalazły się też odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic – dodała Aneta Moczkowska, członek zarządu Stadionu Śląskiego.

Obiekt będzie otwarty jesienią tego roku. 

creogram logo polska stadionslaski
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Redakcja

Redakcja

Stadion Energa Gdańsk z nowym prezesem

Od 1 kwietnia 2020 roku prezesem zarządu Arena Gdańsk Operator, zarządcy Stadionu Energa Gdańsk, nie jest już Tomasz Niski. Bartosz Burzyński
SportMarketing.pl
SportMarketing.pl
Redakcja G&Syn Boiska za Trawnik Bartosz Burzyński
SportMarketing.pl
Redakcja Puskás Aréna gospodarzem finału Ligi Europy Bartosz Burzyński
SportMarketing.pl
Redakcja Atlas nie opuszcza łódzkiej hali Bartosz Burzyński
SportMarketing.pl
Redakcja Trawnik nie walczy o PGE Narodowy Bartosz Burzyński
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}