Jeden chętny w Białymstoku
Cały czas nie wyłoniono sponsora, który nabędzie prawa do nazwy Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Co ciekawe, został jeden chętny.
Na pewno także wyniki Jagiellonii Białystok zachęcają do promowania się poprzez nazwę obiektu. Przypomnijmy, że rozmowy trwają już od września 2015 roku.
Wtedy zgłosiły się dwie firmy: Adampol i Electrim. Teraz „na stole” została tylko oferta tej pierwszej.
„Kurier Poranny” poinformował, że na dniach spółka Stadion Miejski ma wydać komunikaty w tym temacie.
Jednak ci, którzy myślą, że będzie to finansowy sukces mogą poczuć rozczarowanie. Wszakże z tytułu umowy będzie to kilkaset tysięcy złotych rocznie, a utrzymanie kosztuje znacznie więcej.
Aktualizacja: Okazuje się, że jednak nie będzie nowego sponsora, gdyż przetarg został unieważniony…