Redakcja 12 grudnia 2014

Operator komórkowy sponsorem wrocławskiego obiektu

Globalny operator komórkowy Lycamobile z siedzibą w Londynie został nowym sponsorem Stadionu Wrocław. Czego dokładnie dotyczy współpraca?


Lycamobile zostanie m.in. głównym sponsorem tegorocznego lodowiska na Stadionie Wrocław, którego nazwa została zmieniona się na „Lycamobile Lodowisko”.

Reklama będzie obecna również podczas innych imprez na obiekcie oraz podczas meczów Śląska Wrocław. Umowa zacznie obowiązywać już od najbliższego meczu z GKS Bełchatów.

Lycamobile dołącza do grona najważniejszych partnerów Stadionu Wrocław, wśród których jest już m.in. Coca-Cola oraz Tyskie.

– Cieszymy się, że tak renomowana firma zdecydowała się zainwestować w Stadion Wrocław. To potwierdza, że jesteśmy wiarygodnym partnerem. To również efekt rozwoju obiektu i działań, które sprawiają, że Stadion Wrocław żyje dziś każdego dnia – powiedział Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i PR Stadionu Wrocław

Firma dostarcza tanie rozmowy międzynarodowe i krajowe, SMS oraz Internet.

Lycamobile wprowadziła swoją markę na rynek międzynarodowy w 2006 roku i od tego czasu się rozrasta. Obecnie może pochwalić się ponad 30 milionami klientów w 17 krajach.