Redakcja 17 stycznia 2014

W końcu znajdą sponsora tytularnego?

Poszukiwania firmy, która chciałaby zainwestować swoje pieniądze w nazwę stadionu we Wrocławiu idą wyjątkowo mozolnie. Pojawia się jednak nadzieja.

Spółka Wrocław 2012 w listopadzie rozesłała do przedstawicieli biznesu swoją ofertę dotyczącą sponsoringu tytularnego Stadionu Miejskiego. Na odzew czekano do połowy stycznia. Okazuje się, że znalazło się pięć firm zainteresowanych tego typu przedsięwzięciem.

Teraz przedstawiciele spółki prowadzą z nimi negocjacje udzielając wszelkich informacji. Pytania są bardzo szczegółowe – dotyczą bowiem nie tylko ekwiwalentu reklamowego, ale także ilości schodów, na których pojawić może się reklama sponsora.

Proces powinien zakończyć się w połowie 2014 roku. „Tożsamości” zaangażowanych firm nie znamy. Z nieoficjalnych informacji wynika jedynie, że jedną z nich jest potentat z branży motoryzacyjnej.