Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Chicago Fire z nową identyfikacją
25.11.2019 14:40

Chicago Fire z nową identyfikacją

Chicago Fire, zespół występujący w Major League Soccer, którego piłkarzem jest Przemysław Frankowski, przeprowadziło rebranding.

Bartosz Burzyński
Udostępnij
Chicago Fire z nową identyfikacją

Działania zmiany logo i modyfikacji nazwy są elementem powrotu w 2020 roku na legendarny dla klubu stadion Soldier Field.

Nazwa franczyzy została zmieniona z Chicago Fire Soccer Club na Chicago Fire Football Club. Jak informuje klub, zmiana ta ma odzwierciedlać „długoterminową wizję klubu jako globalnego ambasadora Chicago na świecie”.

Nowe logo z odwróconymi płomieniami ma opowiadać historię odrodzenia miasta po wielkim pożarze w 1871 roku. To od niego zespół wziął swoją nazwę.

Joe Mansueto, właściciel Chicago Fire, powiedział: – Jako mieszkaniec Chicago bardzo ważne było dla mnie, aby nasza nowa tożsamość marki odzwierciedlała siłę pochodzenia naszego miasta. Zawsze uwielbiałem nazwę Chicago Fire. Myślę o ludziach, którzy podwinęli rękawy i postanowili odbudować to, co stało się światowej klasy miastem, które tak bardzo kochamy wraz z rodziną. Nowy herb, w tym Ognista Korona, reprezentuje tego ducha.

Zmiana brandingu, pierwsza od założenia klubu w 1997 roku, nastąpiła po konsultacjach z fanami, partnerami, pracownikami i MLS przez okres ponad 18 miesięcy. W ramach tego procesu sprawdzono każdy aspekt istniejącej tożsamości marki klubu. Mimo to, zmiana budzi znaczące kontrowersje.

 

chicagofire logo mls pilkanozna usa
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Ze świata

Ze świata

Katarczycy kupili kolejny klub. To część polityki PSG

Qatar Sports Investments – właściciel PSG, który jest jednocześnie akcjonariuszem SC Braga, dokonał kolejnej inwestycji w klub piłkarski. Tym razem Katarczycy zdecydowali się na zakup klubu z zaplecza belgijskiej ekstraklasy. Redakcja Sport Marketing
Katarczycy kupili kolejny klub. To część polityki PSG
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
Ze świata NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium Redakcja Sport Marketing
Mercedes-Benz głównym partnerem WTA
Finanse Mercedes-Benz głównym partnerem WTA Redakcja Sport Marketing
PSG×Jordan: dlaczego czwarta koszulka 2025-26 zmienia strategię klubu
Ze świata PSG×Jordan: dlaczego czwarta koszulka 2025-26 zmienia strategię klubu Redakcja Sport Marketing
Skoki w Klingenthal i snowboardowa próba przedolimpijska w ten weekend na żywo w WBD
Media Skoki w Klingenthal i snowboardowa próba przedolimpijska w ten weekend na żywo w WBD Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}