„Mistrzowski” Intersport
Jedna z największych sieci sklepów z odzieżą i akcesoriami sportowymi będzie pełnić rolę oficjalnego sklepu Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2014 roku.
Intersport podpisał bardzo interesującą umowę z FIFA. Sieć sklepów, która swoją główną siedzibę ma w Szwajcarii została oficjalnym sklepem Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2014 roku. Na mocy tego kontraktu w 550 sklepach tej firmy w 20 krajach ustawione zostaną specjalne stoiska poświęcone mundialowi.
Co więcej Intersport będzie mógł także produkować oficjalne, licencjonowane produkty przyszłorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Nie jest ani pierwsza, ani ostatnia współpraca tej firmy z piłkarską centralą.
Intersport pełnił bowiem podobną funkcję przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej kobiet w 2011 roku. Będzie także oficjalnym sklepem Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które w 2016 roku odbędą się we Francji.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.