Douglas będzie promować kanapki
McDonald\"s zatrudnił nastoletnią złotą medalistkę olimpijską - Gabby Douglas - do promocji swojego najnowszego produktu w menu restauracji.
Największa pod względem sprzedaży sieć fast-food`ów związała się z 17-letnią zawodniczką, która triumfowała w wieloboju drużynowym i przyczyniła się do zwycięstwa amerykańskiej drużyny podczas igrzysk olimpijskich w ubiegłym roku w Londynie.
Firma, od dawna krytykowana za serwowanie "śmieciowego jedzenia", chce trafić do bardziej wybrednych klientów, poprzez poprawę jakości swoich posiłków. Między innymi w karcie dań pojawi się kanapka z białkiem jajka.
– Powszechnie panuje przekonanie, że McDonald`s to dużo kalorii i wysoki poziom cholesterolu. Skłonienie do współpracy kogoś takiego jak Gabby Douglas to dobra decyzja, ponieważ popiera ona zdrowy styl życia i podoba się młodzieży. – mówi dyrektor Baker Street Advertising z San Francisco, Bob Dorfman.
– Czym innym jest wynajęcie klowna do sprzedaży potrójnych cheesburgerów, jak to kiedyś zrobił McDonald`s, a czym innym jest skorzystanie z pomocy osoby będącej wzorem dla dzieciaków. – dodał po chwili.
Kampania marketingowa obejmie swoim zasięgiem całe USA, ale Douglas nie pojawi się w żadnej z reklam. Gimnastyczka weźmie aktywny udział w promocji, poprzez obecność w restauracjach McDonald`s.
Douglas, która zdobyła medale w wieku 16 lat, już miała podpisaną umowę reklamową z firmą Kellogg i jej zdjęcie znalazło się na opakowaniu płatków kukurydzianych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.