WNBA na nowo
Utworzona na wzór NBA kobieca liga koszykówki w Stanach Zjednoczonych ma nowe logo. Odświeżona tożsamość ma pokazać siłę tych rozgrywek.

W tym tygodniu WNBA wprowadziła do obiegu nowe logo, zaprojektowane przez agencję OCD | The Original Champions of Design z siedzibą w Nowym Jorku.
Przygotowana grafika ma odzwierciedlać zmiany ku profesjonalizacji ligowych zmagań, jakie poczynione zostały na przestrzeni ostatnich szesnastu lat.
"Logowoman" – sylwetka kobiety z piłką, ma uosabiać rożnorodność współczesnych zawodniczek WNBA, wykorzystując jednocześnie charakterystyczny dla tego sportu układ kolorów.
– Logowoman jest ewolucją pierwotnego herbu rozgrywek. Sylwetka była odświeżana, aby symbolizować rozwój tego sportu. – przeczytać można w informacji prasowej.
Ponadto, operator rozgrywek startuje z kampanią "Jestem Logowoman". Wspierana przez zawodniczki akcja ma zachęcać kibiców do interesowania się kobiecą koszykówką.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
FC Barcelona zaprezentowała koszulkę na El Clasico
To już koniec trzymania kibiców Barcelony w niepewności. Klub opublikował w mediach społecznościowych nagranie, dzięki któremu fani Barcy mogą zobaczyć, w jakich trykotach wkrótce zagrają ich ulubieńcy przeciwko Realowi Madryt. W ramach współpracy ze Spotify podczas klasyków eksponowane są wizerunki artystów, tym razem postawiono na Travisa Scotta. Mecz zaplanowano na…



