Cadillac powraca jako sponsor tytularny wydarzenia PGA Tour
Producent samochodów będzie sponsorem nowego, prestiżowego wydarzenia golfowego w Trump National Doral.
- Marka Cadillac oficjalnie powraca jako sponsor tytułowy nowego Signature Event na kalendarzu PGA Tour, Cadillac Championship, co oznacza znaczący powrót w golfowe środowisko sponsorów premium.
- Impreza odbędzie się w Miami w 2026 roku
Turniej jest zaplanowany na 27 kwietnia – 3 maja 2026 na legendarnym polu Trump National Doral (Blue Monster) i znajdzie się w gronie najważniejszych wydarzeń poza klasycznymi majorami, oferując wysoką pulę nagród oraz punkty do FedExCup.
- Strategiczne partnerstwo z historią i prestiżem
Umowa z Cadillacem nie tylko przywraca markę do prestiżowej roli w golfie, marki tej wcześniej sponsorowały World Golf Championships na tej samej trasie, ale też wzmacnia komercyjną i medialną atrakcyjność PGA Tour, łącząc luksusowy branding z globalnym zasięgiem transmisji telewizyjnych i cyfrowych.
Kontekst: Cadillac Championship to jedyne nowe wydarzenie w kalendarzu sezonu zasadniczego 2026
Jest to jedno z ośmiu najważniejszych wydarzeń w przyszłym roku, z których każde oferuje pulę nagród w wysokości 20 milionów dolarów. Umowa ta oznacza pierwsze od dekady sponsorowanie golfa przez Cadillac. Wcześniej firma była znaczącym sponsorem golfa i pełniła funkcję sponsora tytularnego World Golf Championship (WGC) w Trump National Doral w latach 2011-2016.
PGA Tour organizowało coroczne zawody w Trump National Doral w latach 1962-2016, a później WGC przeniosło się do Mexico City. Następnie pole było gospodarzem zawodów LIV Golf przez cztery lata, począwszy od 2022 roku, ale teraz powróci do kalendarza PGA Tour.
– Z przyjemnością witamy ponownie Cadillac, markę światowej klasy, której współpraca z PGA Tour jest synonimem Trump National Doral, tradycyjnego miejsca w naszym kalendarzu – powiedział Brian Rolapp, dyrektor generalny PGA Tour.
– Doceniamy wsparcie Cadillac, ponieważ wprowadzamy nową erę PGA Tour dla naszych fanów w Miami”. „Cadillac Championship bazuje na naszym dziedzictwie z PGA Tour, jednocześnie łącząc luksusowych klientów poprzez wydarzenia o znaczeniu kulturowym – powiedział John Roth, globalny wiceprezes Cadillac.
I dodał:
– Od naszej obecności na Monterey Car Week, po nieustanne dążenie Cadillac Racing do zwycięstwa, tworzymy kultowe doświadczenia, które celebrują osiągi, kunszt i innowacyjność, podnosząc rangę tego sportu, jego zawodników i naszej marki.