20.12.2025 09:36

SAS nowym globalnym partnerem Liverpoolu

Liverpool FC ogłasza zawarcie nowej, wieloletniej umowy z firmą SAS, która zostaje oficjalnym partnerem klubu w zakresie automatyzacji marketingu opartej na AI.

SAS nowym globalnym partnerem Liverpoolu
Autor zdjęcia: Liverpoo FC
  • Strategiczne partnerstwo oparte na danych i AI
    Liverpool FC nawiązał współpracę z firmą SAS, łącząc dwie globalne marki stawiające na innowacje, wysoką wydajność i ciągłe doskonalenie. W ramach partnerstwa klub wdroży zaawansowane platformy analityczne SAS, aby jeszcze lepiej wykorzystywać dane w działaniach marketingowych i strategicznych.
  • Lepszy marketing i bardziej spersonalizowane doświadczenia kibiców
    Integracja narzędzi SAS Customer Intelligence 360 oraz SAS Viya pozwoli Liverpoolowi skuteczniej automatyzować marketing, zarządzać kampaniami i podejmować decyzje w oparciu o dane w czasie rzeczywistym. Celem jest trafniejsze komunikowanie się z kibicami na całym świecie i podnoszenie jakości ich doświadczeń.
  • Wsparcie edukacji i rozwój kompetencji przyszłości
    Partnerstwo obejmuje również współpracę z LFC Foundation, w tym rozwój programów STEM. SAS wraz z fundacją zamierza tworzyć inicjatywy edukacyjne z zakresu danych i sztucznej inteligencji, pomagając młodym ludziom zdobywać umiejętności cyfrowe potrzebne w przyszłym rynku pracy.

To najnowsze partnerstwo łączy dwie globalnie rozpoznawalne marki, które dzielą wspólne podejście do innowacji, wysokiej wydajności oraz ciągłego doskonalenia. W trakcie trwania współpracy klub zintegruje platformę SAS® Customer Intelligence 360 oraz SAS Viya, co umożliwi większą efektywność i lepszy wgląd w obszarach automatyzacji marketingu, zarządzania kampaniami oraz podejmowania decyzji opartych na danych.

Potentat na rynku

SAS znajduje się w czołówce analityki od niemal pięciu dekad. Założona w 1976 roku firma rozwinęła się, stając się jedną z najbardziej cenionych marek w dziedzinie danych i automatyzacji marketingu z wykorzystaniem AI, pomagając organizacjom we wszystkich kluczowych sektorach podejmować szybsze, mądrzejsze i lepiej uzasadnione decyzje. Dzięki reputacji opartej na zaufaniu, niezawodności i wiedzy eksperckiej, SAS nadal kształtuje sposób, w jaki dane są wykorzystywane do napędzania rozwoju i realnego wpływu na całym świecie.

Liverpool FC ma jedną z najbardziej oddanych społeczności kibiców na świecie i jesteśmy dumni, że możemy pomóc wynieść to doświadczenie na wyższy poziom dzięki sile danych i AI – mówi Jennifer Chase, dyrektor ds. marketingu w SAS.

Dzięki technologii SAS klub może przekształcać ogromne wolumeny danych w wartościowe, generowane w czasie rzeczywistym wnioski, które pozwalają dostarczyć właściwy komunikat, do właściwego kibica, we właściwym czasie – łącząc fanów od Anfield po każdy zakątek świata.

Nasze partnerstwo z SAS stanowi ważny krok w dalszym rozwoju naszego podejścia do marketingu. Integracja ich technologii zapewni naszemu zespołowi dostęp do zaawansowanych narzędzi – w tym platformy SAS Customer Intelligence 360 oraz SAS Viya – które pomogą usprawnić naszą pracę i wesprą lepsze podejmowanie decyzji – dodaje Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpool FC.

Wraz z rozwojem współpracy pozwoli nam to dostarczać bardziej spersonalizowane doświadczenia dla naszych kibiców oraz prowadzić jeszcze skuteczniejsze kampanie dla klubu i naszych partnerów. Cieszymy się, że możemy powitać SAS w rodzinie partnerów LFC. Z niecierpliwością czekamy również na współpracę SAS z LFC Foundation i jej programami STEM, w tym na wprowadzanie młodych ludzi w świat danych i AI – inspirowanie ich oraz wyposażanie w cyfrowe umiejętności i wiedzę niezbędne do odniesienia sukcesu w przyszłym świecie pracy.

Kolejne wspólne inicjatywy?

SAS będzie także analizować możliwości współpracy z LFC Foundation w celu stworzenia dedykowanych inicjatyw edukacyjnych z zakresu danych i AI. Będzie to rozwinięcie istniejących programów STEM LFC Foundation, które promują naukę STEM od najmłodszych lat, pomagając dzieciom rozwijać kluczowe umiejętności sprzyjające ciekawości, rozwiązywaniu problemów oraz kreatywności. SAS ma bogate doświadczenie we wspieraniu edukacji i kompetencji technicznych na całym świecie i zamierza, wspólnie z LFC Foundation, współtworzyć wartościowe możliwości dla przyszłych pokoleń.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing