18.12.2025 10:01

Arsenal pozyskuje nowego sponsora – Deel na koszulkach londyńczyków

Arsenal dokonuje znaczących zmian w strategii sponsoringowej. Globalna platforma HR i payroll Deel zawarła z klubem umowę wieloletnią, zgodnie z którą stanie się oficjalnym partnerem HR Arsenalu, a według doniesień zajmie także miejsce sponsora na rękawie koszulki począwszy od sezonu 2026/27.

Arsenal pozyskuje nowego sponsora – Deel na koszulkach londyńczyków
Autor zdjęcia: Arsenal
  • Deel podpisał z Arsenalem umowę wieloletnią jako oficjalny partner HR i pojawi się z brandingiem na stadionie oraz kanałach klubu.
  • Według doniesień medialnych Deel ma zastąpić Visit Rwanda jako sponsor na rękawie koszulki od sezonu 2026/27, po zakończeniu obecnej umowy.
  • Visit Rwanda kończy swoją ośmioletnią współpracę z klubem, co otworzyło drogę do nowych, bardziej neutralnych komercyjnie rozwiązań sponsorskich.

Deel, firma założona w 2019 r., która dzięki wykorzystaniu AI i automatyzacji procesów umożliwia firmom łatwe zarządzanie międzynarodowym zespołem, obejmując kwestie prawne, podatkowe i kadrowe w ponad 150 krajach, rozwija teraz pierwsze znaczące partnerstwo w świecie sportu globalnego. W ramach współpracy jej branding pojawi się na Emirates Stadium oraz w materiałach publikowanych przez klub, obejmie to transmisje i obecność w mediach zarówno pierwszej drużyny, jak i zespołów kobiecych we wszystkich rozgrywkach, od Premier League po Puchar Anglii.

Kogo zastąpią?

Choć klub oficjalnie potwiernił umowę partnerską HR, media branżowe cytują źródła mówiące, że Deel zastąpi na koszulce dotychczasowego sponsora rękawa Visit Rwanda po wygaśnięciu jego kontraktu po sezonie 2025/26. Visit Rwanda była sponsorem Arsenalu przez osiem lat, ale decyzja o zakończeniu współpracy zapadła wcześniej w tym roku i wynikała m.in. z nacisków medialnych oraz krytyki fanów.

Nowa umowa to dla Arsenalu kolejny krok w intensyfikacji komercyjnego potencjału marki, klub nie tylko pozyskuje partnera o globalnym zasięgu, ale także sygnalizuje, że jest otwarty na innowacyjne współprace z firmami technologicznymi, które mogą wspierać jego operacje biznesowe i wizerunkowe.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing