17.12.2025 09:20

Louis Vuitton coraz bliżej Formuły 1. Kluczowy sponsor Grand Prix Monako

Francuski dom mody Louis Vuitton zacieśnia współpracę z Formułą 1, obejmując rolę tytularnego partnera (Title Partner) jednego z najbardziej prestiżowych wyścigów w kalendarzu – Grand Prix Monako. To istotny krok w kierunku jeszcze silniejszego łączenia świata luksusowej mody z elitarnym sportem motorowym.

Louis Vuitton coraz bliżej Formuły 1. Kluczowy sponsor Grand Prix Monako
  • Louis Vuitton został tytularnym partnerem Grand Prix Monako od sezonu 2026, co oznacza jego nazwę przy evencie i znaczną obecność wokół toru.
  • Marka ma już długą historię z wyścigiem – projektuje i wykonuje luksusowe kuferki na trofea, które są wręczane zwycięzcom.
  • To element szerszego planu LVMH i Louis Vuitton, by rozwijać obecność w Formule 1 i łączyć świat luksusu z globalną widownią sportu motorowego.

Louis Vuitton, część francuskiego konglomeratu LVMH, był już wcześniej zaangażowany w Formułę 1 – od 2021 roku projektował i wykonywał na zamówienie specjalne kuferki na trofea Monako, które są wręczane zwycięzcom. Luksusowy kufer, w charakterystycznym monogramie marki, stał się symbolem wyjątkowej oprawy wyścigu i łączy tradycję marki z prestiżem rywalizacji na torze ulicznym Monte Carlo.

Kogo zastąpi Louis Vitton?

Teraz ta współpraca staje się jeszcze bardziej widoczna i formalna – Louis Vuitton zostanie tytularnym sponsorem Grand Prix Monako począwszy od sezonu 2026, zastępując dotychczasowego partnera, TAG Heuer, który w 2025 roku po raz pierwszy w historii był partnerem tytułowym wyścigu.

W ramach partnerstwa marka nie tylko zyska ekspozycję tytularną, ale także będzie obecna wokół toru z kreatywnymi elementami graficznymi, które mają oddawać dynamikę Formuły 1 i luksusowy charakter Louis Vuitton. To posunięcie podkreśla, jak bardzo luksusowe brandy coraz częściej inwestują w sport motorowy, wykorzystując globalny zasięg Formuły 1 do budowania swojej widoczności i wizerunku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing