Oficjele jak Lady Gaga
Tokio stara się o organizację Igrzysk Olimpijskich w 2020 roku. Kandydaturę tego miasta wsparła firma produkująca odzież i pewna znana projektantka mody.

18. partnerem kandydatury japońskiego miasta została firma AOKI Holdings, która jest jednym z największych producentów odzieży w tym kraju. Na mocy podpisanego niedawno kontraktu firma ta przygotuje stroje dla działaczy będących przedstawicielami azjatyckiej kandydatury, którzy będą w nowych „mundurach” między innymi pertraktować z przedstawicielami MKOl.
– Wspieramy całym sercem starania Tokio o sprowadzenie największej imprezy sportowej do miasta innowacji jakim jest japońska stolica – zapewnia Akihiro Aoki stojący na czele AOKI Holdings.
AOKI Holdings słynie przede wszystkim z tego, że zatrudnia znaną projektantkę, którą jest Junko Shimada. Będąca już niemal 40 lat w tym biznesie kobieta ubiera gwiazdy. Jej klientką jest między innymi Lady Gaga. Miejmy jednak nadzieję, że oficjele z Tokio nie będą paradować w mięsnych kreacjach…
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…